|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prisforskjell på gave til ektemake versus barnaDet er vel ca samme øvre grense på våre som på ungene sine gaver, men det avhenger av hva det blir. Jeg legger mer i gaven om det er f.eks skiutstyr enn "bare gøy"-greier, enten til unger eller mann, kan gå over budsjett om det er noe nyttig.
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prisforskjell på gave til ektemake versus barnaIngen fast beløpsgrense, men tror nok jevnt over at mannen samlet får større julegave enn gutta. Det kommer også an på ønsker og behov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Prisforskjell på gave til ektemake versus barnaVi har ikke et fast beløp, men i år får mannen for ca sum barn som barna får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
trøtt
|
![]() Sv: Prisforskjell på gave til ektemake versus barnaMannen min og jeg gir ikke julegave til hverandre, med et og annet ørlite unntak en og annen jul. Vi kjøper en større ting vi trenger eller har lyst på og kaller det julepresang til oss selv.I år ble det PS3 og Wii (og det blir guttene også glade for!) I år har jeg dog kjøpt en tube Elizabeth Arden Eight hour cream til ham siden den han hadde er tom.
![]() |
|
|