Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Min kamp

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-11, 10:08   #21
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min kamp

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, det er vel Knausgårds venn Geir Angell Øygarden, om jeg ikke husker feil.

Og Knausgård var jo kjent i 2005 også. Og kjekk.

Ok, det stiller det jo i eit litt anna lys.

Han var sikkert kjend då også, men eg hadde aldri høyrt om fyren, før eg plutseleg var på eit arrangement med han. Kjekk, ja.

nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 10:57   #22
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Ok, det stiller det jo i eit litt anna lys.

Han var sikkert kjend då også, men eg hadde aldri høyrt om fyren, før eg plutseleg var på eit arrangement med han. Kjekk, ja.

Heldiggris!

Gammel 04-12-11, 11:18   #23
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg leser dem og leser dem godt! Likte også Ute av verden da den kom, og En tid for alt også, selv om den var litt vanskeligere.

Nå er jeg snart gjennom Hitler-delen av Min kamp 6. Min kamp 6 byr på litt motstand tidvis ja, han skriver litt for avansert for meg når han skriver om litteraturteoretiske temaer og analyserer dikt. Da skummer jeg meget overfladisk noen sider... Men Hitler-delen har jeg likt godt altså, og jeg har lært masse om han som jeg ikke visste fra før!

Det er masse Geirer, det er også en forlagsredaktør-geir det er en del snakk om, i allefall i sekseren. Men for det meste er det vel han Elinblu nevner som er selve Geir i disse bøkene.

Gammel 04-12-11, 11:21   #24
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg har lest de fem første og får sekseren til jul. Gleder meg.

Sånn er det her også. Jeg har fått kraftige hint om at jeg ikke må kjøpe nr 6 til min mann til jul, og siden han gleder seg kraftig til å lese den regner jeg med han har kjøpt den til meg. :sherlock:

Gammel 05-12-11, 14:44   #25
Galathea
Bør lage seg en tittel selv

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, det er vel Knausgårds venn Geir Angell Øygarden, om jeg ikke husker feil.

Jepp, og han har nettopp gitt ut bok sjøl, med finansiell hjelp av sin etterhvert rike venn Karl Ovehttp://no.wikipedia.org/wiki/Geir_Angell_Øygarden
...Huff, alt man skal være nødt til å gå rundt å vite om folk bare fordi man syns Knausgård skriver knakende godt og fordi pressen har vært flinke til å dekke det meste om og omkring Knausgård i det siste

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 14:52   #26
Serafin
Bør lage seg en tittel selv

Serafin sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke lest de, men har lest Ute av verden, og synes å huske at jeg likte det sånn passe.

Spørs om jeg bør bryte løs på disse snart?

Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.