Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-11, 09:33   #261
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg synes all tøysingen er veldig kjærlig utført og ingenting å unnskylde seg for.

Det syns jeg også. Jeg hadde vært veldig glad om jeg hadde greid å lage noe som skapte så mye engasjement og glede som denne kalenderen gjør.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 10:32   #262
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Ser at mange skryter av limpistolen og ikke vet hvordan de har klart seg uten frem til nå.

Er limpistol noe jeg burde føye til på min meget korte "Ting-damer-på-40-liker-å-få-til-jul"-liste? Mannen er desperat, fordi jeg ikke ønsker meg noe spesielt til jul. Men, limpistol kanskje? Det høres så gøy ut!

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 11:43   #263
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje vi må ha FP-limpistoltreff en gang? Strikketreff er bare 2011. I 2012 er det limpistol som gjelder!

Gammel 05-12-11, 12:13   #264
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Kanskje vi må ha FP-limpistoltreff en gang? Strikketreff er bare 2011. I 2012 er det limpistol som gjelder!

Så kan vi jo sitte å lime håret til hverandre og le av gamle dager da vi FLETTET hår og sånt. *drømmer*

Og så er det veldig praktisk om noen er litt frekke i kjeften eller noe, for da kan vi bare lime munnen deres igjen.

Gammel 05-12-11, 12:14   #265
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Og så er det veldig praktisk om noen er litt frekke i kjeften eller noe, for da kan vi bare lime munnen deres igjen.

Gammel 05-12-11, 12:16   #266
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Nei nei nei. Det er TAPE det. Og tape er såååå last year.

Gammel 05-12-11, 13:21   #267
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er innom denne tråden flere ganger om dagen. Jeg er rett og slett hekta!

Gammel 05-12-11, 13:25   #268
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden har blitt min julekalender, må innom her og følge med på dagens oppdatering.
(Og håper at verden tar ansvar og minner meg på dette om 10-11 måneder, for putlerikalender hadde vært helt topp her i huset.)

Gammel 05-12-11, 13:30   #269
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk ikke være med i går. Mann og datter forskanset seg på kontoret, og ferdigstilte både verksted og julebord, mens jeg måtte passe babyer.
Men Portofino Post er miiin!

(Joda, datteren skal få hjelpe til. )

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 13:35   #270
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble litt skremt i dag. For jeg ser at rødt glitterspapir skulle gjenbrukes fra tidligere poser. Til nå har alle restene i posene vært til fri bruk til andre "scrappe"-prosjekter (hun får visst tid til det også). Men nå skjønner jeg at alt må legges til side.

Snuppa er litt for flink til å klippe seg inn til midt på arket og klippe ut en bitteliten figur.

Gammel 05-12-11, 13:36   #271
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg ble litt skremt i dag. For jeg ser at rødt glitterspapir skulle gjenbrukes fra tidligere poser.

Shit, jeg må visst på Panduro!

Gammel 05-12-11, 13:42   #272
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må også på panduro. Vi trenger mer lim til limpistolen. Ikke riktig ennå, men garantert før denne kalenderen er ferdig.

Gammel 05-12-11, 14:02   #273
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg må også på panduro. Vi trenger mer lim til limpistolen. Ikke riktig ennå, men garantert før denne kalenderen er ferdig.

Litt ivrige med limpistolen?

Gammel 05-12-11, 14:29   #274
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi fikk også litt sjokk over at man bør ta vare på rester, men nå har vi lært. Men jeg må innom panduro, for det har gått heftig utover limlageret. Limpistol er gøy.

Gammel 05-12-11, 15:01   #275
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Her er Mixit da Pimp and da Gangsta med sneipen i munnen og piercing i ene øret. Det er han som forsyner Herr Godteriskuff med ”godteri”. Det ser ut som om han forsyner seg litt av godsakene selv også. Man får ikke slike øyne av alkoholfri julegløgg.

Jeg klarer ikke å finne på noe morsomt om dette bordet. Et grønt julebord liksom. That’s it. Kjedelig.

Så er det huset med gjengen. Juleverkstedet er omtrent like rotete som mitt eget hus. Og det ble aldri ferdig på utsiden. Ungene har pyntet det med grønt glitter og jeg tror størstefrøkna har en plan om å tapetsere ytterveggene med julepapir. Det ser ut til at det blir behov for en Pandurotur for vår del også. Pønte-Edna er i ferd med å miste hodet. Hun er litt sart og tåler lite. Det er nok julestria og det litt utagerende selskapet. Det gleder meg, for da kan jeg gi henne en runde med limpistolen.

Jeg lurer på hvordan den deprimerte, snørrete Portofino skal få det her. Kanskje han har det best der han ligger usammensatt i posen sin?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg FP Mixit.jpg (25,4 KB, 304 visninger)
Filtype: jpg FP Julebord.jpg (22,6 KB, 495 visninger)
Filtype: jpg FP hele huset dag 5.jpg (26,8 KB, 303 visninger)
Gammel 05-12-11, 15:01   #276
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Vi har mer rødt glitter igjen. Håper bare ikke vi trenger mer av det grønne, for det er long gone...

Gammel 05-12-11, 15:05   #277
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Forresten, når det gjelder limpistol så tror jeg fort man får limt mye mer for pengene hvis man stikker innom Clas Ohlsson og kjøper "patroner" der.

Gammel 05-12-11, 15:05   #278
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Her er Mixit da Pimp and da Gangsta med sneipen i munnen og piercing i ene øret. Det er han som forsyner Herr Godteriskuff med ”godteri”. Det ser ut som om han forsyner seg litt av godsakene selv også. Man får ikke slike øyne av alkoholfri julegløgg.

Hva er alt det stæsjet dere har på hyllene? Hos oss sitter Pål Bang-Hansen i ensom majestet.

Gammel 05-12-11, 15:08   #279
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Hva er alt det stæsjet dere har på hyllene? Hos oss sitter Pål Bang-Hansen i ensom majestet.

Nei, si det? Det er ungene som har lagt litt småting her og der og eldste har dekorert en dorull med julepapir. Hun har større kreativt talent enn sin mor tydeligvis.

Gammel 05-12-11, 15:08   #280
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Pimpen Mixit! Din versjon ser faktisk litt speisa ut, noen. Vår Mixit er imidlertid en skikkelig kar, selv om han har skjulte jetmotorer. Jeg tror nok Portofino skal trives, men han har vær så god å pusse nesa før han kommer inn.

Emneord
julepakkekalender, julepøntehubro, klassiker-nominert, limpistol, panduro, redd barna, shane

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.