|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#182 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Dagens outfit: grå Norheim sko, svart bukse med gode lommer som kan romme penner, mobil og en kniv til å sprette pakker med, svart ullgenser med v-hals - og rundt halsen en temmelig ukledelig Plantronics headsett som trekkes opp ved behov. |
![]() |
![]() |
#183 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Olabukse og mikrofleece genser. Jeg kjører casual monday, viser det seg. |
![]() |
![]() |
#186 |
intro
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Uvanlig slapt antrukket i dag, i svart olabukse fra Cubus og mønstrete cardigan fra Noa Noa. Og joggesko, til og med!
![]() |
#187 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart bukse, svart singlet og svart genser. Tror jaggu jeg har svart undertøy også jeg. Er visst en skikkelig dyster person...
#188 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Idag har jeg på meg denne som jeg har kjøpt av Mei |
![]() |
![]() |
#189 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Trekker opp denne jeg. Jeg er i en fase der jeg går ned i vekt og garderoben er ikke stor, så jeg tenkte kanskje denne tråden kunne tipse meg litt om hva jeg evt. kan kombinere av det jeg har etc. for å få litt større variasjon før jeg kjøper mer nytt.
#190 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mønstrete beige og mørkerødt linskjørt, svart t-skjorte og svarte sandaler.
#191 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeg har knallblå Abbey-bukse fra Cubus og en turkis tynn bluse.
#194 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mørk smal dongeribukse, lys, sommerlig bluse, og grå ballerinasko. |
![]() |
![]() |
#195 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? |
![]() |
![]() |
#197 |
Borte
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svarte, trange jeans, litt typete genser fra Esprit i knallblå med båthals og knapper fra skuldrene og ned langs armene, Scholl-slippers i knallblått med perler og store, sølvfargede øredobber.
#199 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sort marilynkjole med 3/4 lange ermer, Toms gråblå sko med kilehæl, gullsmykke med navnene til barna mine, stor sort skinnveske fra Diane von Furstenberg og solbriller fra HM. |
![]() |
![]() |
#200 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Lys Blink jeans, flate sandaler, hvit ermeløs helklet topp og store sølvøredobber.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
|
|