|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når sender vi ut julekortene i år?Jeg antar vi sender ut en god del neste helg, både av pakker som skal langt avgårde og julekort. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Når sender vi ut julekortene i år?Sendte et julekort til USA i dag samt julegaver som måtte sendes. Resten av kortene sendes nok mot neste helg tenker jeg, evt uken etter.
|
|
|
#23 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når sender vi ut julekortene i år?Vi sendte de første for en uke siden, men det var bare de som skal til utlandet. Ellers sender jeg rett og slett når jeg får skrevet dem, gjerne i puljer. Fikk tid og lyst så da skrev jeg noen kort som skal til "mine" i en rolig stund. Har en del vi deler ut personlig eller som vi legger sammen med julegaver vi sender, så da ordner vi dem i forbindelse med sending/naturlig treffetidspunkt. De gjenværende tar vi forhåpentligvis i løpet av uka, jeg hater å stresse med julekort i siste liten, jeg vil at det skal være kos og ikke stress (selv om det ikke alltid har vært realiteten). |
|
|
|
|
|
#25 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Når sender vi ut julekortene i år?Vi fikk årets første på tirsdag. Jeg synes det kan være desember før de kommer.
|
|
|
#26 |
|
Kakemonster
|
Sv: Når sender vi ut julekortene i år?Våre er på vei i posten. På vei til oss, altså. Når vi vel får de går det ganske kjapt ut igjen, men nå er vi godt nok uti desember til at det ikke er noe å lure på.
|
|
![]() |
|
|