Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Når sender vi ut julekortene i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-12-11, 12:00   #21
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når sender vi ut julekortene i år?

Jeg antar vi sender ut en god del neste helg, både av pakker som skal langt avgårde og julekort.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-11, 23:03   #22
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sendte et julekort til USA i dag samt julegaver som måtte sendes. Resten av kortene sendes nok mot neste helg tenker jeg, evt uken etter.

Gammel 04-12-11, 00:10   #23
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Vi sendte de første for en uke siden, men det var bare de som skal til utlandet. Ellers sender jeg rett og slett når jeg får skrevet dem, gjerne i puljer. Fikk tid og lyst så da skrev jeg noen kort som skal til "mine" i en rolig stund. Har en del vi deler ut personlig eller som vi legger sammen med julegaver vi sender, så da ordner vi dem i forbindelse med sending/naturlig treffetidspunkt. De gjenværende tar vi forhåpentligvis i løpet av uka, jeg hater å stresse med julekort i siste liten, jeg vil at det skal være kos og ikke stress (selv om det ikke alltid har vært realiteten).

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 00:31   #24
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mitt mål er at de skal komme frem før jul, så jeg prøver å poste dem rundt 14. desember.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 02:25   #25
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk årets første på tirsdag. Jeg synes det kan være desember før de kommer.

Gammel 04-12-11, 14:54   #26
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Våre er på vei i posten. På vei til oss, altså. Når vi vel får de går det ganske kjapt ut igjen, men nå er vi godt nok uti desember til at det ikke er noe å lure på.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.