|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vesla fikk en kulepenn som kan brukes som sort, blå, gul, rosa, lilla og grønn kulepenn. Selve pennen er rosa og hun er fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Jeg endte opp med å finne en stor og flott rot/ stubbe med mange kriker, kroker og huler. Og så har jeg kjøpt en del smånisser, laget noen piperensernisser, fluesopper og diverse. I dag flyttet de første nissene inn i stubben og ungene leker med nissene nå.
Meg og halen. <3 Sist redigert av Veslemøya : 01-12-11 kl 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vi har laget aktivitetskalender. I dag skal vi spille Diamanten sammen |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?.....
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg. Sist redigert av trøtt : 01-12-11 kl 18:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Gutta fikk legoting + sjokolade fra Jul i Blåfjell-kalenderen som de fikk av mamma.
![]() |
#86 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Eldste fikk en strikket hals fra HM med "diamanter" på. Mellomste fikk bil (eller 2 var det i en pakke) fra Cars 2 og minste fikk fingermaling.
![]() |
#87 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?
![]() |
#88 |
Klar
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?"Stor" pakke første og siste dag i advent: En ny kjole. Hverdagskjole i dag, og så blir det finkjole på julaften! |
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Jeg har TRE kalendere!
![]() |
#90 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?11-åringen var den som fikk pakke i pakkekalenderen i dag, og hun fikk et lite stativ til armbånd og denslags (avglemt Oslo-gave som fikk nytt liv som kalendergave). Jeg fikk en ekstra lang og god klem, og mannen fikk servert en kopp kaffe. (Ungene har laget kalender til oss.)
![]() |
#91 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Det er 4 dager med fellesgave, og en av dem var for i dag - Karsten og Petras julebok, som var på tilbud her forleden. En av de dyreste gavene i pakkekalenderen.
![]() |
#92 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Eldste har Barbie kalender og fikk en koffert i den.
![]() |
#93 |
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vi har ikke kalender, men en "Gris". Dette er en potet full av 24 fyrstikker som vi pynter 30 november. Hver morgen når vi sitter ved frokostbordet tennes en fyrstikk på grisen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
nygift
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?De to eldste fikk hver sin fingertriksemotorsykkel og minste fikk et lam fra Sleich.
![]() |
#97 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?En glittertusj, eller glitterlim var det vel. Den er allerede oppbrukt.
![]() |
#98 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Pjotten fikk ei Brio-togskinne. Han syntes ikke den var all verdens spennende, for han har jo en del fra før. Den havnet i lekekassa sammen med de andre, og kommer til å gjøre nytte for seg seinere.
![]() |
![]() |
#99 |
Borte
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det to Lyra-farger til pennalet. Det blir endel farger i år siden pennalet var fullt av små stumper. Glad i å tegne.
![]() |
#100 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Star Wars klistremerker. Han har allerede planlagt et landskap han skal tegne, og klistre dem på.
![]() |
![]() |
|
|