|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Storesøster fikk en smurfefigur og Lillebror fikk en Hot Wheels lekebil.
![]() |
#62 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vesla fikk en liten plysj-Tassen (den lille gule hundehvalpen), og eldste fikk deathly hallow-smykke. Begge deler innkjøpt på e-bay for lommerusk omtrent. Mannen fikk en pusle-ulv, trefigur i 4 deler, kjøpt på loppis, og jeg fikk 4 lilla telys.
![]() |
![]() |
#63 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Eldste får en legofigur, minsten får en duplofigur og en duplohund (fulgte gratis med da jeg kjøpte legopakken eldste får en del av i dag). I tillegg får de en liten sjokoladesnømann. De åpner på ettermiddagen, så de vet det ikke selv enda.
![]() |
#64 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Vi har forresten flakskalender alle sammen. Bestefar kjøper til sine 3 barnebarn, og jeg kjøper til meg selv, men jeg tenker vi skal skrape på ettermiddagene
![]() |
#65 |
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Storesøster fekk veska til Polly Pocket, og lillesøster fekk ein legoskurk. Og så opna me kalenderboka til Blåfjell, og såg første episode i dag morges. Mine born ser ikkje på tv på morgonen før skule, men desember vert ein unntaksmånad siden dei sjelden ser tv kl. 18. Då er det alltid noko på gong.
![]() |
#66 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her fikk de hver sin matboks i kalenderen i dag. Det har vært mangelvare en stund, og en fin anledning til å gi dem det. Jubelen stod i taket
![]() |
![]() |
#67 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Ullungen fikk en Playmo-dronning, og var mildt sagt begeistret.
![]() |
#68 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?
![]() |
#69 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Hun fikk 3 klistremerker fra Jul i Blåfjell 2. Stor stas etter at hun nettopp har sett filmen. Hennes første tanke var at disse måtte hun ta med i barnehagen og vise til kinovenninnen.
![]() |
#70 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag er en av de få dagene der alle 3 ungene får gave, ellers er det bare en som får. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her er det bare jeg som har kalender i år faktisk.
![]() |
#72 |
Borte
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?I dag var det Blåfjellkalender med små gåter til dagens episode av Jul i Blåfjell.
![]() |
#73 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Pøntehubro, aka Dame Edna (ref annen tråd).
![]() |
#75 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?01'ern: Playmohest (ferdig Playmokalender)
![]() |
#76 |
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Lillesøster fikk fargesåpe og en sånn "kube" som blir til en klut. Og storebror fikk Scooby Doo slim. Begge våknet lenge før de skulle opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Storebror fikk episode 1-12 av Jul i Skomakergata. Han rynka på nesa og skjønte ikke helt greia, men jeg gleeeeder meg til å se en episode hver dag sammen med han
![]() |
#79 |
Smugleser
|
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Prompeputer, NOK 11,44 fra søstrene grene.
![]() |
#80 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva var det i kalenderen i dag?Her fikk barna hver sin rull med juletape som vi skal dekorere vinduene med (+ snøspray). De har hver sin pakkekalender, men får en blanding av pakker og innpakkede hint om aktiviteter vi skal gjøre den dagen (eks bake pepperkakehus, bake kakemenn, ect). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|