Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-11, 15:44   #641
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Opprinnelig lagt inn av Fakse, her.

Du også ja?

Jeg aner virkelig ikke hva min skal få, og han ønsker seg jo heller ingenting. Har lurt på å gi han ny mobiltelefon, men han er egentlig fornøyd med den han har, den funker greit, og vi er begge litt mot å bytte ut elektronikk som fungerer før det er nødvendig, sånn av miljøhensyn.

Kanskje jeg må se om jeg finner en klimavennlig opplevelses-gave til han.

www.tretopphytter.no? Det gir vi til mine foreldre.

Gammel 22-11-11, 15:47   #642
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

www.tretopphytter.no? Det gir vi til mine foreldre.

Genial idé, men det er så langt unna at vi må fly, og da er det plutselig ikke så klimanøytralt likevel.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 15:54   #643
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Åh. Klimakvote på flybilletten?

Gammel 22-11-11, 16:17   #644
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Har han iPhone? Jeg har akkurat kjøpt disse iPhone-hanskene til mannen:

De koster 400,-. De har noen i skinn også, de koster 700,-.

iPhone-hansker? Hva er greia her??

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 16:21   #645
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

iPhone-hansker? Hva er greia her??

Skjermen på moderne touch-telefoner reagerer ikke om man trykker på dem med vanlige hansker, eller f.eks med en pekepenn av plast av den typen som det ofte fulgte med smart-telefonene for noen år siden. Men disse hanskene er spesielle, slik at man kan trykke på skjermen uten å måtte ta av seg på fingrene i kulda.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 16:39   #646
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Akkurat.

Gammel 22-11-11, 17:42   #647
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Aha, det var jo egentlig veldig smart. Skal vurdere det til gubben jeg også.

Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-11, 17:51   #648
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøpte du dem, Salt?

Gammel 22-11-11, 19:20   #649
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Drops på Lambertseter Senter.

Gammel 22-11-11, 19:22   #650
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jeg ser at de har noen på Ellos og, om enn litt andre modeller. Damemodellen også.

http://www.ellos.no/cv/_/N-?Ntk=All&Ntt=echo

Og på Høyer.

Gammel 23-11-11, 11:15   #651
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

HVA skal jeg kjøpe til mannen!

Jeg skal kjøpe skistaver og ullundertøy :hjelpsom:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-11, 13:08   #652
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ahh, det minner meg på at jeg snakket om at mannen skulle få seg ski (sånn siden jeg har, Knerten fikk i fjor, og mannen ikke har) men han må nesten prøve ut selv synes jeg (lengde og skonummer)

Hmm, ta en prat med ham om han synes det er en ok gave, for jeg bestilte jo faktisk min gave fra ham selv i fjor (et spesialtilfelle, normalt sett får jeg overraskelse, men da kan jo han få det sånn i år, siden jeg fikk i fjor?)

Gammel 23-11-11, 18:52   #653
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

HVA skal jeg kjøpe til mannen!

Min får starwarsfilmene og ei kul skjorte hvis jeg finner noen.

Gammel 23-11-11, 21:34   #654
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg fikk skrevet handleliste over resten av gavene men jeg var med på svømmetrening i dag.

Gammel 23-11-11, 21:40   #655
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt sesongkort på Fotballkampene her i byen for neste år til mannen. (og alliert meg med andre med plassi nærheten-så slipper jeg å dra dit!)

Gammel 24-11-11, 10:32   #656
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte 12 julegaver i går, jeg elsker cdon.com Tida har ikke strukket til i år, så det blir filmer, serier, ds og wii-spill på veldig mange fra oss i år. Har forresten kjøpt hele tre sesong 1 av "Chuck", den er så fantastisk morsom at jeg bare måtte

Gammel 24-11-11, 10:42   #657
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg har bare igjen gave til mannen nå. Alltid like vanskelig.
Eller, vi har igjen til svigers, men vet hva de skal får, så da går det greit.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:12   #658
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den enkleste adventsstaken

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:39   #659
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jaaa.. det var den julekalenderen, pakkekalenderen jeg ikke har begynt på?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-11, 11:47   #660
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm cdon.com.... *gruble*

Er det noen filmer eller serier som fungerer for svigerforeldre som liker tv av typen legeromaner og the days of our lives?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.