|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereJeg vet sannelig ikke hvor mye jeg bruker. Det går mest til de 8 barna mine. Har kuttet ned på antall jeg kjøper til. Etter at jeg ble skilt så var det lettere å kutte ut folk vi kun så til jul når gavene skulle byttes.
|
|
|
|
#42 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereVi har kuttet ut gaver til voksne søsken med barn. Det reduserte antall gaver noe. Kjapp opptelling nå sier at vi kjøper til rundt 20 personer, pluss egne barn. Regner med at vi ender opp på ca 5000 kroner totalt.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereTror ikke jeg tørr regne på det. Er sikkert alt for mye og kanskje litt mer enn vi burde. Har 29 å kjøpe til. Ligger på rundt 200 på de fleste men noen ligger litt høyere.
|
|
|
|
#44 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereVi lander på 4794,-. Da er ikke porto medregnet, og heller ikke gave fra meg til mannen og fra han til meg. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereVi har vel 22 og handle til. Har et budsjett på ca 6000,- pluss gaver til hverandre så havner vi på ca 8000,-
|
|
|
#49 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereHar ikke regnet på det. Men prøver å begrense antallet hvert år, og ikke øke beløpene.
|
|
|
#50 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereOi, det blir dyrt. Men vi har blitt bedre.
|
|
|
|
#51 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereJeg har vel egt ikke så mange å kjøpe gave til, kanskje rundt 10 stk, men jeg bruker uansett ikke å blakke meg på julegaver. Nei, pengene mine trenger jeg selv. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereVet ikke om jeg vil regne på det... |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereInkludert vår egen familie (meg, mann, barn), vil jeg tippe 8500 ca. Muligens litt mindre. Kommer an på om gaven til mannen blir det jeg har tenkt. Ca. 4000 ut av huset da, og resten til oss selv. Sist redigert av Dronningen : 23-11-11 kl 13:21. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
intro
|
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereVi bruker mye penger og ikke minst fantasi på presanger i desember, da halve slekta (mann, svigerinne, niese, svigermor) har bursdag i tillegg til at vi kjøper julegaver.
|
|
|
|
#55 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereJeg drar kortet og håper på det beste. Prøver å moderere meg, men jo nærmere jul, jo dyrere blir gavene.
|
|
|
#56 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereJeg har satt opp et budsjett på 5600,- for alle utenom kjernefamilien. Det betyr vel at budsjettet totalt blir på ca 8500,-, litt avhengig av hva mannen og jeg blir enig om vi skal bruke på hverandre og ungene.
|
|
|
|
#57 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereShit... |
|
|
|
|
|
#58 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Julegaver - hvor mye penger bruker dereRundt seks og et halvt, tror jeg. Vi har kuttet ut voksne med barn, og kjøper heller ikke til venner, bare søsken uten barn, nieser/nevøer, foreldre/svigerforeldre, ektemake og egne barn. Ja, og så gir vi noen gaver til litt perifere gamle naboer og slektninger som gir til våre barn. I år blir det mindre beløp enn vanlig fordi barna får "rimelige" ting. År der de har fått gaver av typen skiutstyr o.l har vi lagt over den summen. Vi har ingen fast som barna må få for. |
|
|
|
![]() |
|
|