Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjøper dere "gamlisgodteri"?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-11-11, 19:57   #41
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjøper dere "gamlisgodteri"?

Jeg liker mokkabønner, Lohengrin og kremtopper!

Gammel 21-11-11, 20:04   #42
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det hender jeg kjøper Mokka- eller Krokantrøffel. Sistnevnte var favorittsjokoladen da jeg var barn, så jeg har nok vært gammel hele livet.

Gammel 21-11-11, 20:14   #43
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

Hvor ung er jeg om jeg må google Lohengrin?

Jeg vet heller ikke hvordan denne ser ut. :ung sjokoholiker?:

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 20:16   #44
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøper ofte mokkabønner.

Gammel 21-11-11, 20:17   #45
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg vet heller ikke hvordan denne ser ut. :ung sjokoholiker?:

Jeg kjenner den jo igjen nå, men har aldri smakt av frykt for at det er marsipan inni. Grøss.

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 20:23   #46
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marsipan eller verre! Jeg ser for meg hvit søt gugge som i konfekt? :urk:

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 20:25   #47
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Niks.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 20:29   #48
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har googlet mer og funnet ut at det er slags romkrem inni. Det er nesten så jeg må prøve en slik.

Gammel 21-11-11, 20:30   #49
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er veldig rar.

Gammel 21-11-11, 20:32   #50
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen av de på listen, nei. Men Nero er en av bænkersene. Er det også gamlis, altså? Jeg knirker gjerne, jeg, men for meg er ikke den i samme kategori. Sikkert fordi jeg ikke ante at den eksisterte før jeg ble 30.

Kongen av Danmark forbinder jeg for øvrig mest med barn, jeg elsket det da jeg var liten. Werthers, derimot ...

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 20:33   #51
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Åh,kjenner jeg får vann i munnen av å tenke på Lohengrin og Krembanan! Det som er ille,er at man omtrent ikke får tak i Krembanan lenger,det synes jeg er riktig så ille.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 20:35   #52
Molo
lakenskrekk

Molo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rabbit, her.

Åh,kjenner jeg får vann i munnen av å tenke på Lohengrin og Krembanan! Det som er ille,er at man omtrent ikke får tak i Krembanan lenger,det synes jeg er riktig så ille.

De har den gode, gamle krembanan på Hadeland Glassverk av alle steder.

Gammel 21-11-11, 20:39   #53
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molo, her.

De har den gode, gamle krembanan på Hadeland Glassverk av alle steder.

Oi,det er litt langt herfra,dessverre,men hadde jeg hatt noen ærend den veien,skulle jeg reist for å virkelig hamstre inn! Enn så lenge vet jeg de har den på enkelte bensinstasjoner,ihvertfall.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 20:40   #54
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Har forresten Smørmalt gått ut av produksjon? Det var virkelig grusomt.

Nei, det var helt nydelig, og jeg har snurtet i årevis over at det ikke finnes lenger.

Gammel 21-11-11, 20:42   #55
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Nero, Bridgeblanding, Kongen av Danmark, Lohengrin, Krembanan, Kremtopper og Mokkabønner!
Og Operamints har vært storfavoritt i årevis!

Gammel 21-11-11, 20:50   #56
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Er Dronning Sonja utro om hun suger på Kongen av Danmark?

Kamferdrops er et must på høsten når en blir litt ugg i halsen. Bringebærdrops er nyydelig. Bridgeblanding, mokkabønner, kremtopper og mandelstang er og *sikle sikle*

Gammel 21-11-11, 20:55   #57
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åååh smørmalt ja.

Gammel 21-11-11, 21:21   #58
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Opera, er det det samme som Operamints?

Operamints er da ikke gamlisgodt! Det kom jo først i handelen da jeg var et ganske stort barn, mener jeg å huske.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 21:23   #59
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Finnes kongen av danmark enda? Kan ikke huske å ha sett de på år og dag.
Men så snoker jeg lite i godtehyllene..

Jeg kjøper ikke noe av dette så vidt jeg vet. Kaaanskje jeg kjøper mokkabønner og sånne topper til jul. Men det er sikkert 4 år siden sist jeg gjorde det.

Men jeg kjøper kaptein kjeks. Den har jeg litt inntrykk av at er kjeks for eldre

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-11-11, 21:34   #60
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nei, har aldri kjøpt noen av de der.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.