|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#263 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic Parka
Jepp, og den har mamma fått tak i til meg.
![]() |
#264 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg har kjøpt den brune i S og solgt min sorte i M |
![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Stiv
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaG-sport i Åsaneparken har opphørssalg, og de har fortsatt (ihvertfall pr lørdag ca midt på dagen) flere svarte parkaser igjen til halv pris.
![]() |
![]() |
#268 |
Klar
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaOg NÅ har jeg funnet ut at dette er jakka jeg skal ha! Selvfølgelig rett etter at XXL har hatt salg på den og alle varehus er tomme for jakka.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2011
![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaKjære alle sammen! Nå har jeg lest gjennom hele denne tråden (god underholdning, hihi!!), og er fortsatt usikker. Til ekspertisen: Jeg er kort i overkroppen, 165 cm på sokkelesten, og str L/XL. Jeg måler ca 116 cm rundt hoftene, som er mitt problemområde |
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Live and let live
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg tror jeg ville gått for L? Nå er jeg en liten str. og kan ikke sammenlignes, men jeg er en s (/xs), og s var rett og slett alt for stor rundt hofteene mine.
![]() |
#271 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaNå har jeg fått prøvd min noen få ganger, og den er virkelig så deilig som alle har fortalt. Men utrolig varm, så å kjøre bil med den, selv et kort stykke, ble en varm opplevelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaNå er jakken på salg på XXL igjen. 1999 kr |
![]() |
![]() |
![]() |
#274 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: North Face Arctic ParkaMin jakke (str M) henger fortsatt i skapet, med merkelappene på, så rop ut hvis det er noen som er intr. i å kjøpe den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
I mål
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaFøler at jeg er litt sent ute her, men satser på at det vil være mulig å bruke NFAP også neste vinter. Klarte ikke la være da jeg fant den til 1499,- idag. Så fantastisk varm og god, og satt perfekt, deilig innsvinget ift den bomsejakka som har vært min varme jakke fra før. Jeg kjøpte brun og er happy |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
kamerat
|
![]() Sv: North Face Arctic ParkaJeg ehelsker min. Har ikke vært kald et eneste sekund i vinter.
![]() |
#280 |
I mål
|
![]() Sv: North Face Arctic Parka
Jeg følte at jeg elsket min bare den tiden jeg hadde den på inni butikken også. Nå må jeg ut og trille med halvsyk lillesøster imorgen føler jeg, bare for å få brukt den |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|