Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

North Face Arctic Parka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-11, 12:13   #261
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Jeg kjøpte faktisk ikke, selv om jeg hadde en på tilbud for hånden. Den var rett og slett litt for "rett" i passformen til meg. Bergansjakken min sitter mye bedre på meg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-11, 23:11   #262
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Nå er jeg sur, den brune er på salg til 1999 hos XXL denne uken, den er jo finere enn den sorte!

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 06:05   #263
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Nå er jeg sur, den brune er på salg til 1999 hos XXL denne uken, den er jo finere enn den sorte!

Jepp, og den har mamma fått tak i til meg.

Gammel 28-11-11, 22:01   #264
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har kjøpt den brune i S og solgt min sorte i M

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-11, 22:03   #265
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker den svarte best, så glad jeg kjøpte den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-11, 22:15   #266
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg får bytta

Gammel 12-12-11, 11:08   #267
Magnolia
Stiv

Magnolia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

G-sport i Åsaneparken har opphørssalg, og de har fortsatt (ihvertfall pr lørdag ca midt på dagen) flere svarte parkaser igjen til halv pris.

Gammel 12-12-11, 21:35   #268
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Og NÅ har jeg funnet ut at dette er jakka jeg skal ha! Selvfølgelig rett etter at XXL har hatt salg på den og alle varehus er tomme for jakka..

Hvis noen kommer over en brun utgave i xxl, så rop ut! xxl i oslo sentrum hadde en svart i L igjen i går, men til full pris.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-11, 22:31   #269
ingridck
Nybegynner

Medlem siden: Dec 2011
ingridck har et hav av muligheter foran seg
Standard

Kjære alle sammen! Nå har jeg lest gjennom hele denne tråden (god underholdning, hihi!!), og er fortsatt usikker. Til ekspertisen: Jeg er kort i overkroppen, 165 cm på sokkelesten, og str L/XL. Jeg måler ca 116 cm rundt hoftene, som er mitt problemområde Hvilken str bør jeg gå for???

ingridck er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-11, 12:36   #270
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg ville gått for L? Nå er jeg en liten str. og kan ikke sammenlignes, men jeg er en s (/xs), og s var rett og slett alt for stor rundt hofteene mine.

Gammel 28-12-11, 13:49   #271
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå har jeg fått prøvd min noen få ganger, og den er virkelig så deilig som alle har fortalt. Men utrolig varm, så å kjøre bil med den, selv et kort stykke, ble en varm opplevelse.

Nå vil jeg ha miiiinusgrader, så jeg får brukt den litt mer.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-12, 20:22   #272
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Nå er jakken på salg på XXL igjen. 1999 kr

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 19:34   #273
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Nja, jakka var ikke så fint på meg som jeg hadde trodd XL ble litt vel posete. Men den flater seg kanskje litt ut etterhvert? Nå er den innmari fluffy i tillegg.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 17:29   #274
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Min jakke (str M) henger fortsatt i skapet, med merkelappene på, så rop ut hvis det er noen som er intr. i å kjøpe den.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 17:32   #275
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken farge har du?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 17:33   #276
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvilken farge har du?

Svart.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-12, 17:36   #277
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har jeg selv. Men kunne tenkt meg den lyse også egentlig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 21:10   #278
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Føler at jeg er litt sent ute her, men satser på at det vil være mulig å bruke NFAP også neste vinter. Klarte ikke la være da jeg fant den til 1499,- idag. Så fantastisk varm og god, og satt perfekt, deilig innsvinget ift den bomsejakka som har vært min varme jakke fra før. Jeg kjøpte brun og er happy .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 21:28   #279
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ehelsker min. Har ikke vært kald et eneste sekund i vinter.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-12, 21:30   #280
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg ehelsker min. Har ikke vært kald et eneste sekund i vinter.

Jeg følte at jeg elsket min bare den tiden jeg hadde den på inni butikken også. Nå må jeg ut og trille med halvsyk lillesøster imorgen føler jeg, bare for å få brukt den .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.