|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Knertens julaftenfest 2011Selvfølgelig!
|
|
|
#62 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 11-11-11 kl 01:27. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Knertens julaftenfest 2011Jeg sender gjerne svigermor i år. Hun kan være i kjelleren, men må få være med på gaveåpningen. Vennligst påse at alle prisene er på gavene til alle, slik at hun kan sikre seg at det ikke blir urettferdig. Det er veldig viktig at det blir servert pinnekjøtt, men det MÅ trykkokes. Kan du kjøpe inn trykk-kokere til alle fra min svigermor? Det er viktig at de er like og koster det samme. Husk det med prislappen på, det er alfa og omega. Da får hun en lykkelig kveld!
|
|
|
#64 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Bare en pitteliten ting til. Frøkna MÅ ha eget bad, helst med steamdusj og bobblebad. Du kan med fordel sette inn en ekstra varmtvannsbereder, for hun må dusje lenge. Sørg for at ingen forstyrrer henne på badet.
|
|
|
#65 |
|
~~~~~~~
|
No probs! Både mannen og jeg er rause mennesker og vi har god erfaring med å pynte nabohus som står tomme. Bare sørg for å ta med lange nok stiger og nok strømtrommler. Kan anbefale de blinkende lyssøylene som selges i ulike farger. Vi brukte røde, grønne, blå, hvite og gule lys, veldig effektfullt. Disse kan man forme i bokstaver, blinker veldig og har ett skarpt godt lys, man ser de faktisk flere hundre meter unna.
|
|
|
#66 |
|
Skal rømme
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011I år er det mammas tur til å få besøk av oss på julaften, så vi kan dessverre ikke komme i år.
|
|
|
#67 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi kommer i år også! Både jeg, kjæresten og avkommet. Ja, og resten av familien!
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her må jeg bidra. Hva med de "flotte" nissene som står på taket og tisser? De høres ut som om de passer hos din venninne. I neonfarger, selvfølgelig. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Medlem siden: Jun 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Utendørspynting - I'm in!
|
|
|
#70 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi kommer, meg, mannen og to barn! Siden vi bor midlertidig hos svigers må jo selvfølgelig de bli med, likeså deres nabo/venninne som er ensom. Så tar vi også med svogers som uansett skulle feire sammen oss, de er bare tre stykker, datteren trenger spesialbehandling på mat, men har du smeltet smør og spaghetti går det fint. Så tar vi med en singel alenemorvenninne av meg og datteren hennes, for hun har ikke lyst til å feire julaften med sin mor og stefar som er så slitsomme. Men kanskje de også blir med, for de kan bli fornærmet. Jah, jeg lurer på om vi ikke skal ha med oss naboene i nyhuset vårt, det blir så koselig å bli bedre kjent og da vil de sikkert ha med seg både datter og sønn med familie. De virker veldig hyggelige altså. Vi har noen snekkere fra et annet land jobbende hos oss, så jeg synes ikke de kan sitte alene på julaften i Norge, så de tar vi med i samme slengen. Sier ifra hvis vi kommer på flere.
|
|
|
#71 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Så hyggelig!
|
|
|
#72 |
|
Passiv
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Vi kommer, så klart. |
|
|
|
#73 |
|
*_*
|
Sv: Knertens julaftenfest 2011Flott flottesen!
|
|
![]() |
|
|