Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor bestiller dere julekort fra i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-11, 20:44   #41
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor bestiller dere julekort fra i år?

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Ikke så veldig godt når man er venstrehendt.
Tro meg, jeg har virkelig prøvd i en årrekke og nesten revet av meg håret.

Fascinerende. Jeg har ikke opplevd noe jeg ikke kan skrive på med noe som helst. Micron-penner, zig writer og overheadpenner sitter på det meste. Og pop tekstilmerkepenn og en tynn sprittusj vi har. Jeg tror deg altså, jeg bare lurer på hva de korta er laget av.

Gammel 10-11-11, 20:52   #42
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Fascinerende. Jeg har ikke opplevd noe jeg ikke kan skrive på med noe som helst. Micron-penner, zig writer og overheadpenner sitter på det meste. Og pop tekstilmerkepenn og en tynn sprittusj vi har. Jeg tror deg altså, jeg bare lurer på hva de korta er laget av.

Jeg kan forsøke nok et år, om du har et konkret tips.
Risikoen er at du får et gneldreinnlegg i etterkant, om hvor mye penger jeg har brukt, hvor lavt blodtrykket ble mens jeg stod i kø på senteret, og hvor mange eksemplarer av julekortene som måtte kastes pga. dette siste desperate forsøket.
Potensiell gevinst må være at du blir min heltinne for alltid.
Du bestemmer!

Gammel 10-11-11, 20:56   #43
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg kan forsøke nok et år, om du har et konkret tips.
Risikoen er at du får et gneldreinnlegg i etterkant, om hvor mye penger jeg har brukt, hvor lavt blodtrykket ble mens jeg stod i kø på senteret, og hvor mange eksemplarer av julekortene som måtte kastes pga. dette siste desperate forsøket.
Potensiell gevinst må være at du blir min heltinne for alltid.
Du bestemmer!

Jeg vurderer å bestille noen fra apple selv fordi jeg synes de ser veldig fine ut, så det er meget mulig du får en fyldig produkttest nærmere jul. Eneste problemet er at jeg er høyrehendt, så jeg har ikke det problemet med at jeg drar blekket utover.

Gammel 14-11-11, 09:05   #44
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat bestilt fra Eurofoto. Der er det heldigvis lett å gjøre om på de ferdige malene de vil man skal bruke. Om man ikke vil ha dilldall, så er det enklest å velge tema "Hvitt" under Bryllup, og så fjerne tekstruten og bilderuten, og legge på helt nytt.

Gammel 14-11-11, 22:16   #45
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Bestilte fra elitefoto i går.

Gammel 14-11-11, 22:22   #46
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det ble Nfoto i år, har vært fornøyde med de før, og håper på å bli like fornøyd i år.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 10:43   #47
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Apple sine kom på døra fire dager etter at jeg hadde bestilt dem. Fine greier.

Gammel 15-11-11, 12:29   #48
Bromle
Aktiv

Bromle sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Bromle har et hav av muligheter foran seg
Standard

I år ble det fotoknudsen sine. Det er lenge siden jeg har brukt de. Og jeg ble fornøyd med årets julekort..

Nå må jeg bare vente tålmodig på å kunne sende dem ut

Gammel 15-11-11, 13:51   #49
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eplekort.

Men i forfjor ble jeg krevd for dobbel moms. Først ble det lagt til ved bestilling, og så lagt til igjen av transportfirmaet da de ble tilsendt fra trykkstedet i Nederland. Absolutt null svar på henvendelse om refund fra Apple - ikke en mail i retur en gang. Da var jeg så sur at jeg egentlig skulle boikotte, men i i fjor hadde jeg litt dårlig tid (igjen...) og da ble gikk det heldigvis greitt. Så de har kanskje bedre rutiner nå.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 15:36   #50
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bestilte fra Vistaprint i dag. Resirkulert papir må vite.
Virkelig spent på om det blir bra eller om det blir nok et julekort-løst år i år...

Gammel 15-11-11, 17:43   #51
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har bestilt fra Nfoto i år. Er veldig spent - ble veldig fornøyd med de på pc'n i alle fall!

Gammel 15-11-11, 17:46   #52
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Elkjøp. De ble kjempefine!

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-11, 18:28   #53
Wix
Skal rømme

Wix sin avatar

Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg regner med at det blir apple i år igjen. Var veldig fornøyd både med kortene, kalenderne og fotobøkene derfra, så blir vel en stor bestilling fra meg dit i begynnelsen av desember tenker jeg.

Gammel 15-11-11, 18:37   #54
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har bestilt fra Shutterfly nå. Det er 40% rabatt til i morgen på cards så jeg heiv meg til.

Gammel 19-11-11, 23:39   #55
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har fått våre fra nfoto. Veldig fornøyd!

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-11, 23:55   #56
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Jeg bestiller dem fra printeren min som står like ved siden av datamaskina ;-)

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 10:56   #57
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Foto Knudsen, allerede fått de og er delvis fornøyd.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 11:26   #58
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sue, her.

Har bestilt fra Nfoto i år. Er veldig spent - ble veldig fornøyd med de på pc'n i alle fall!

Jeg bestilte for første gang hos nfoto i går, fremkalte et vanlig bilde til julekort, og forhåndsvisningen er 1.5 cm stort?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-11, 11:32   #59
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bestilte fra Fotoknudsen, har gjort det før og har vært fornøyd, så da ble det bare slik.

Gammel 20-11-11, 11:33   #60
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

FotoKnudsen. Veldig fornøyd og veldig enkle sider å lage julekort.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.