Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 21:23   #541
Kreps-77
Like blid

Kreps-77 sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Kreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smartKreps-77 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Nydelig kort, Barbarella.

Herlighet! Glemte å si at jeg sydde kjøttrull på søndag.

Kreps-77 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:27   #542
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Mamma har sydd kjøttrull i dag og vi har bestilt flybilletter hjem. Da er juleforberedelsene nesten i boks .

Gammel 07-11-11, 21:30   #543
Barbarella
Bør lage seg en tittel selv

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Nå begynner jeg å bli ferdig med julegavene, veldig deilig å bli ferdig så tidlig.
Har kjøpt endel godteri til julekalenderen fra www.handycandy.co.uk, så mangler bare et par småting før den er komplett også.
Jeg har så vanvittig mye jeg skal gjøre på skolen frem til jul, så jeg må nesten gjøre meg ferdig med alt av innkjøp i løpet av den neste uken eller så.

Gammel 07-11-11, 21:57   #544
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Jeg har mottatt Redd Barnas Julepakkekalender, og det blir så bra! Både Snuppa og mannen gleder seg til felles hobbyprosjekter i førjulstida.

www.reddbarna.no/jul

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 21:58   #545
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Julekort med unger på har jeg sluttet med.

Du sender ikke bilde av din tjue år gamle sønn i nisselue, nei?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 23:31   #546
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg mangler fortsatt 3 kalendergaver. Fant et fint bakesett med forkle, kjevle og former hos Bokklubben.no. Det sto leveringstid "kommer" på det, men fikk mail i dag (etter at jeg bestilte) at det er utsolgt og kommer ikke inn igjen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 19:11   #547
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg har antakelig fått antrekket til julaften for lillesøster i boks nå, "bondepikedrakt" (festdrakt) jeg hadde når jeg var lita! knerten har festdrakt kjøpt til 17. mai i år.

Gammel 09-11-11, 06:43   #548
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Da er 48 adventsgaver pakket inn. Det ble en kombinasjon av sjokoladebiter, bøker, tegnesaker og annet som de trenger. Jeg har kjøpt små papirposer fra Nille. I hver pose ligger det et bilde av et sted i huset. Og her plasserer jeg gavene. Så blir det en liten skattejakt hver morgen. Det har blitt en tradisjon som de syntes er veldig gøy.

De fleste julegavene er i boks. De som gjenstår skal mannen kjøpe på Taxfree når han skal ut og reise til uken.

Jeg har også funnet frem julestjernene til å ha i vinduet. Men jeg mangler en adventsstake og lilla lys.

Hadde egentlig tenkt til å vaske vegger til jul også, men det utgår i år også. Tiden strekker ikke til når mannen stikker på jobbreise. Så synd

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Har kjøpt endel godteri til julekalenderen fra www.handycandy.co.uk, så mangler bare et par småting før den er komplett også.

Tusen takk for linken. Nå har jeg snart fylt opp julestrømpene med spennende snok også

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 12:40   #549
Suppehue
Aktiv

Suppehue sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
Suppehue er litt kul
Standard

Det var lurt Corbeille, å ha skattejakt hver morgen. Tenk så spennende det er når man er liten! (Og stor..?)
Det tror jeg skal skrives ned i juleboken min, til senere. (Pjokken er jo ikke to år enda hehe..)

Suppehue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 13:24   #550
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Tusen takk for linken. Nå har jeg snart fylt opp julestrømpene med spennende snok også

Fyller du julestrømpene til barna med snok?

Gammel 09-11-11, 13:45   #551
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte litt julegavepapir og sånn i går

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 13:49   #552
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Gammel 09-11-11, 13:51   #553
Suppehue
Aktiv

Suppehue sin avatar

Suppehue er litt kul
Standard

Haha, da blir de overrasket!

Gammel 09-11-11, 13:51   #554
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Vel - for å være helt ærlig så putter jeg i mest snop.

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 13:57   #555
Suppehue
Aktiv

Suppehue sin avatar

Suppehue er litt kul
Standard

Jeg tenkte å lage karameller og gi i gave til ei venninne. Er det noen som har erfaring med å pakke de inn i cellofan? Er det enkelt? Blir vel litt klissete hvis de ikke pakkes inn, blir én stor karamell liksom..

Gammel 09-11-11, 14:41   #556
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arkana, her.

Jeg mangler fortsatt 3 kalendergaver. Fant et fint bakesett med forkle, kjevle og former hos Bokklubben.no. Det sto leveringstid "kommer" på det, men fikk mail i dag (etter at jeg bestilte) at det er utsolgt og kommer ikke inn igjen.

Jeg så bakesett hos Åhléns, så du kan jo lete der?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 14:53   #557
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Suppehue, her.

Jeg tenkte å lage karameller og gi i gave til ei venninne. Er det noen som har erfaring med å pakke de inn i cellofan? Er det enkelt? Blir vel litt klissete hvis de ikke pakkes inn, blir én stor karamell liksom..

De bør pakkes inn ja. :erfart:

Cellofan er nok det beste, selv om jeg synes det er noe herk å klippe i.

Gammel 09-11-11, 14:54   #558
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Vel - for å være helt ærlig så putter jeg i mest snop.

Det hadde vært mye morsommere med snok.

Gammel 10-11-11, 09:57   #559
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Fotoknudsen har 50% på enkelte fotobøker. Har vært poppe gaver til barna her. Og til andre, så klart ( de fleste liker bilder av seg selv...)

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 10:01   #560
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går fikk jeg tatt en runde i byen og handlet en del julegaver som jeg visste hva jeg skulle ha sånn cirka. Og fikk kjøpt inn resten av kalendergavene tror jeg. Så nå får jeg pakke inn 72 gaver til kalenderene i helga. Er så deilig å gå og handle julegaver når det er så rolig i byen. Da koser jeg meg med det, men utover i desember når det er mye folk, da synes jeg det bare er styr og stress. Så greit med alt som er ferdig.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:45.