Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Liker dere Star Wars?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-11, 14:32   #81
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker dere Star Wars?

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg orker ikke å styre med en spørreundersøkelse som skal dekke alle familieformer, så derfor spør jeg bare:

Liker du Star Wars?
Ville du blitt glad for en Star Wars-relatert gave?

Hvis du er gift/samboer/kjæreste:

Liker din kjære Star Wars?
Ville din kjære blitt glad for en Star Wars-relatert gave?

Nei nei og nei nei.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 14:42   #82
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

JA! (men som Skilpadda, ikke de 3 siste og clonewars )

Stjerneprosjektør til soverommet

Pepperkvern:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 14:42   #83
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den stjerneprosjektoren!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 17:18   #84
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du Star Wars?

Nei, jeg har bare sett deler av noen SW-filmer, og da temmelig ufrivillig.

Ville du blitt glad for en Star Wars-relatert gave?
Nope.

Hvis du er gift/samboer/kjæreste:

Liker din kjære Star Wars?

Nope.
Ville din kjære blitt glad for en Star Wars-relatert gave?[/quote]

Dette svaret sier seg vel egentlig selv.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 21:53   #85
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Altså, HVA i all verden kan en Star Wars gave være for noe? Når det ikke er lego, liksom?

R2D2-søppelbøtte ...

Gammel 09-11-11, 21:53   #86
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Den stjerneprosjektoren!

ÅH!

Gammel 09-11-11, 21:59   #87
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere er så utrolig nerdete her inne.

Gammel 09-11-11, 22:06   #88
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Ja!
Ja!
Nei, ikke i det hele tatt.
Nei, ikke i det hele tatt.

Gammel 10-11-11, 18:31   #89
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Dere er så utrolig nerdete her inne.

You say that as if it´s a bad thing! :nerd: :rocket scientist:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 18:33   #90
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

You say that as if it´s a bad thing! :nerd: :rocket scientist:

Vel....
Det mest nerdete jeg gjør er å henge på FP. Det sier vel litt.

Gammel 10-11-11, 19:23   #91
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Den stjerneprosjektoren!

Det finnes en annen, med Death Star, som kan vise både Star Wars stjernehimmel og vår stjernehimmel.
Men hvor jeg fant den ...

:leter:

Gammel 10-11-11, 19:25   #92
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Det finnes en annen, med Death Star, som kan vise både Star Wars stjernehimmel og vår stjernehimmel.
Men hvor jeg fant den ...

:leter:

Tada!
http://www.thinkgeek.com/geek-kids/7...rs/d811/?srp=2

Gammel 10-11-11, 19:27   #93
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Jeg er ikke noen stor fan, men liker Star Wars sånn passe - greit å ha sett filmene noen ganger for å ha referanserammene i orden. Jeg hadde satt veldig pris på en Star Wars-relatert gave, forutsatt at det var enten en ekte, fungerende lyssabel eller R2D2.

Mannen liker filmene enda litt bedre enn jeg gjør, uten å være fanatiker han heller, men jeg ser ikke for meg at han hadde satt pris på Star Wars-gaver. Dessuten sier han at R2D2 og lyssabler ikke finnes.

Gammel 10-11-11, 19:28   #94
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Dessuten sier han at R2D2 og lyssabler ikke finnes.

Klart R2D2 finnes! F.eks. som søppelbøtte!

(Den er såååå kul! )

Gammel 10-11-11, 19:31   #95
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Men det er jo juks. Jeg vil ikke ha søpplebøtte, jeg vil ha R2D2. Den må jo lage lyder og virre rundt og fikse ting jeg skulle ha gjort.

Gammel 10-11-11, 19:32   #96
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom forresten på at jeg har kjøpt lyssabler til jul. Til guttene da. Det er jo de som er interessert.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-11, 19:34   #97
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Nåh! Jeg tror _egentlig_ at jeg klarer meg uten all bippingen og pipingen til R2D2, gitt ...

800 fjelldollar for et lysverd, LucasFilm-lisensiert sådan ...

Gammel 10-11-11, 19:34   #98
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg kom forresten på at jeg har kjøpt lyssabler til jul. Til guttene da. Det er jo de som er interessert.

Fortell mer!
Sånne plæstikk som de har på lekebutikken?
Jeg har sett noen, men jeg er redd de knekker og sprekker i første lyssverdkamp. Og det kommer til å bli kamp ...

Gammel 10-11-11, 19:47   #99
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Jeg liker Star Wars, og liker også en del Star Wars relaterte ting. Jeg er imidlertid ikke så begeistret for å ha dem rundt i leiligheten.
Hadde jeg hatt mere plass, så kunne jeg kanskje latt meg overtale til et skikkelig nerderom.

Mannen liker også Star Wars, og jeg mistenker at han ville blitt glad for det aller meste av slikt.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-11, 23:28   #100
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

....

Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:06.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.