Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gavekurv med mat til eldre mennesker

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-11, 10:22   #21
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gavekurv med mat til eldre mennesker

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Pfft, bare sleng med en blender, så kan de gamle nyte spekesmoothie!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 10:22   #22
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Har aldri hørt noen regel om det. Jeg har tross alt jobbet med eldre en god del år. Noen spiser gjerne typ knekkebrød, spekemat mens andre foretrekker søt mat.

Gammel 08-11-11, 10:23   #23
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er det bare jeg som har dårlige tanngener.

Gammel 08-11-11, 11:32   #24
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Far min blir 80 om ikke altfor mange månedene. Han er veldig glad i godt syltetøy, gjerne hjemmelagd. Så kanskje en krukke med et godt syltetøy?

Eller god, bitter appelsinmarmelade. Eller noe slags chutney som passer til, jeg vet ikke, ost eller spekemat. Hvis du skal ha noe som holder seg litt, mener jeg. Honning holder seg forresten også veldig godt.

Gammel 08-11-11, 12:03   #25
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes du skal finne på noe han kanskje ikke har smakt før, jeg. Jeg har servert sushi til min 87 år gamle onkel. Han har nesten mistet matlysten, men sushi slo veldig godt an.

Kjøp noe du tror han kan like, som han ikke finner på å kjøpe selv. Litt dyr konfekt, noe spennende syltetøy, salmalaks osv.

Og blender selvfølgelig.

Gammel 08-11-11, 12:42   #26
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Besten min som er 93 får alltid en matkurv til jul av oss. Han ønsker seg aldri noen ting, har alt han trenger sier han. Vi kjøper forbruksting til han. Han bor alene hjemme uten hjelp. Skriver handleliste til mamma som handler en gang og to i uken til han.
Typisk er konjakk, ansjos (som han elsker), kaffi, troika (som er favoritt sjokoladen),fiken, nøtter (han har sine egne gode tenner ), spekepølse,røkelaks, en god saft, poser med risengrynsgrøt, fjordlandmiddager, hjemmelaget syltetøy, undertrøye, truse, sokker eller noe slikt vi mener han trenger og litt snacks som han ikke unner seg selv i hverdagen fordi om han har råd til hva det måtte være.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.