|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gavekurv med mat til eldre mennesker
|
|
|
#22 |
|
superbruker
|
Sv: Gavekurv med mat til eldre menneskerHar aldri hørt noen regel om det.
|
|
|
#23 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Gavekurv med mat til eldre menneskerDa er det bare jeg som har dårlige tanngener.
|
|
|
#24 |
|
flisespikker
|
Sv: Gavekurv med mat til eldre mennesker
Eller god, bitter appelsinmarmelade.
|
|
|
#25 |
|
This is normal!
|
Sv: Gavekurv med mat til eldre menneskerJeg synes du skal finne på noe han kanskje ikke har smakt før, jeg. Jeg har servert sushi til min 87 år gamle onkel. Han har nesten mistet matlysten, men sushi slo veldig godt an.
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gavekurv med mat til eldre menneskerBesten min som er 93 får alltid en matkurv til jul av oss. Han ønsker seg aldri noen ting, har alt han trenger sier han. Vi kjøper forbruksting til han. Han bor alene hjemme uten hjelp. Skriver handleliste til mamma som handler en gang og to i uken til han.
|
|
![]() |
|
|