Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bekjenn dine synder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 18:03   #41
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bekjenn dine synder

Jeg har syndet igjen, gitt. Jeg kjøpte ferdig-pannekaker til ungene til middag. De syns det var godt da, og det var et poeng at det skulle gå superfort. Til meg selv kjøpte jeg en altfor dyr biff som jeg skal kose meg med når de har lagt seg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 18:11   #42
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå kom jeg på en historie fra videregående. Jeg og klassevenninne var i byen etter skolen og fant en lommebok full av penger (ca 1000kr i lapper og masse mynt). Blakke som vi var var det veldig fristende å ta pengene, men det hadde vi jo ikke hjerte til. Men et liiiite lån ville eieren sikkert ikke merke. Så vi tok en tjuekroning hver og kjøpte oss hver vår kaffe latte. Da jeg kom hjem ringte jeg eieren som kom på døren min litt senere med 200kr og blomster. Det var bittersøtt å ta imot den finnerlønnen, men jeg turte ikke å fortelle det.

Gammel 07-11-11, 18:40   #43
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Jeg kjører altfor fort på motorveien til jobben.

I dag hadde jeg fri, men sendte likevel minsten i barnehagen
Egentlig skulle jeg rydde litt i huset, men det har vi ikke sett......

Dansma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 19:17   #44
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Pratet i mobilen mens jeg kjører. Daglig.

Er det en synd altså?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Her om dagen hadde jeg sex selv om det ikke var fræddan.

Samme her. I tillegg sov vi ikke middag når vi "sov middag" på lørdag og søndag. Jeg er rett og slett en løs tøs.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 19:19   #45
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

It`s a sin.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 19:23   #46
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Pratet mens jeg kjørte bil. Spist safarikjeks. Kjører for fort. Skulket trening i en uke.

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 19:31   #47
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Jeg ser på Hotel Cæsar, noe jeg ikke har gjort siden 1999 eller noe sånt.
Og jeg har ikke turt å innrømme det ovenfor mannen.

Gammel 07-11-11, 20:17   #48
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trultesnippen, her.

Jeg ser på Hotel Cæsar, noe jeg ikke har gjort siden 1999 eller noe sånt.
Og jeg har ikke turt å innrømme det ovenfor mannen.

Hvordan i all verden har du klart å holde det skjult i 12 år, lizzom?!

jeg ser forvøvrig også på Cæsar, men føler ikke kalle for å bekjenne det som en synd.

EDIT: Leste først at du hadde holdt det skjult i 12 år, det var litt imponerende inntil jeg leste setningen nøye.

Gammel 07-11-11, 20:35   #49
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dro til Stoff og Stil i dag, for å handle bare nødvendige ting. Jeg kom tilbake med nødvendige ting... og litt til.

Gammel 07-11-11, 20:50   #50
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har røyka i bilen i dag

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 20:57   #51
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker å rette "jeg hadde sex" til "vi hadde sex"

Gammel 07-11-11, 20:57   #52
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå bare skryter du!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 20:58   #53
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Det var en gang jeg skulle servere ferdiggrillet kylling til en middagsgjest. Da jeg skulle ta kyllingen ut av varmeposen fra butikken hadde fettet godgjort bunnen av posen såpass at den spjælet, og jeg mistet hele kyllingen i vasken. Jeg tok den bare pent opp, varmet i microen litt som planlagt, og serverte.

Gammel 07-11-11, 20:58   #54
Trultesnippen
Fersk trulte

Trultesnippen sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Trondheim
Trultesnippen er litt kul
Standard

Forsåvidt litt betryggende å høre.
Ikke så ensomt, lissom.

Gammel 07-11-11, 20:59   #55
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Nå bare skryter du!

Gammel 07-11-11, 21:14   #56
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke levert work samples når jeg skulle. Og ettersom jeg sitter på FP ble de ikke ferdige i dag heller, gitt!

Gammel 07-11-11, 22:25   #57
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg slapp 50-øringen jeg fikk i vekslepenger på bakken fordi jeg ikke gadd å åpne lommeboka for å legge den nedi.

50% skam over latskapen og 50% tenkte jeg at en 6-åring kunne finne den og bli kjempeglad.

Min 6-åring fant en 50-øring i går. Han ble overlykkelig, så du kan trygt stryke skammen.

Jeg har ikke sydd en av yndlingsgenserene til 9-åringen, selv om jeg lovte helt sikkert å gjøre det for 2 uker siden.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 22:31   #58
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker 3 minutter ekstra på do på jobb for å sjekke over Facebook via mobilen. :har ikke kontorjobb med PC:
Jeg kjører alltid litt for fort.
Jeg har spist sjokolade i dag igjen. Og tre sjokokaffe ...
Jeg har latt ungene spille på ipadden for å få slappet av selv etter jobb.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 22:54   #59
Pesten
Bør lage seg en tittel selv

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lynryddet i dag og brukte nesten 2 timer på å surfe. Sa til gubben at jeg hadde brukt halve formiddagen til å rydde hus. :svett: *NOT*

Gammel 07-11-11, 22:55   #60
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Hehe. Stine og jeg har barn i samme hage, og hun har en annen tråd her et sted om de forsvunnede Thermostøvlene. Noen foreldre har sannsynligvis stjelt de flotte rosa støvlene fra garderoben. Så prøver Stine å skylde på meg da, og tror at gutten min går i rosa thermostøvler hjemme.
Nesten sånn var det vel.

Du har kanskje et par dresser ekstra hjemme da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.