Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bekjenn dine synder

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-11, 13:50   #21
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bekjenn dine synder

Jeg har kjørt for fort. Det gjør jeg nok litt for ofte. Men ikke veldig mye for fort da. Også surfer jeg i arbeidstiden, og jeg kalte en av ungene for møkkaunge i dag (det var ingen mulighet for at hun skulle overhøre altså, jeg var helt alene i bilen, hun var 10 minutters kjøring unna).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 14:01   #22
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Trodde du kanskje skulle komme med Thermostøvlene jeg, Veritas!

Gammel 07-11-11, 14:02   #23
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg surfer forresten også fra jobb. Må jo pause litt innimellom!

Gammel 07-11-11, 14:05   #24
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke kjøre uten bilbelte uten å bli helt fullstendig gal, fordi bilen min maser noe så inni hampen hvis jeg ikke har beltet på, så den utgår. Jeg stjeler av min egen prosjekttid for å surfe på nett, og noen ganger kjører jeg litt for fort.

Og nå venter jeg på den Thermostøvelhistorien.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 14:11   #25
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg dro ikke på besøk til ei venninne på lørdag selv om vi hadde avtalt det dagen før. Jeg sendte en mld og skrev jeg ikke var i form. Sannheten er ganske annen, jeg orker ikke bli utnyttet for n'te gang. :løgnhals:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 14:19   #26
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har spist opp ca halvparten av halloween-snopet til ungene, de har glemt det.

Gammel 07-11-11, 14:23   #27
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Suppehue, her.

Jeg har spist altfor mye kaker.. og surfet når jeg egentlig burde jobbe...

Er du meg?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 14:25   #28
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spiser lakris og surfer mens huset ser helt bomba ut.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 14:27   #29
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Surfing i arbeidstiden skjer jo stort sett hver eneste arbeidsdag ...

Gammel 07-11-11, 14:28   #30
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Og nå venter jeg på den Thermostøvelhistorien.

Hehe. Stine og jeg har barn i samme hage, og hun har en annen tråd her et sted om de forsvunnede Thermostøvlene. Noen foreldre har sannsynligvis stjelt de flotte rosa støvlene fra garderoben. Så prøver Stine å skylde på meg da, og tror at gutten min går i rosa thermostøvler hjemme.
Nesten sånn var det vel.

Gammel 07-11-11, 16:09   #31
Veslemøya
Bør lage seg en tittel selv

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Jeg har drept svigermor i fantasien min. Eller det var vel kanskje hun selv som hekta fast skoen sin i gasspedalen og suste rett inn i en murvegg. Trist!

Gammel 07-11-11, 16:11   #32
Veslemøya

Veslemøya sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Veslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populærVeslemøya er populær
Standard

Dessuten betalte jeg for et barn for lite da vi hadde bursdag på lekeland i helga.

Gammel 07-11-11, 16:23   #33
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har lest SMS i bilen, men har ikke skrevet.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 16:50   #34
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pratet i mobilen mens jeg kjører. Daglig.

Gammel 07-11-11, 17:00   #35
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her om dagen hadde jeg sex selv om det ikke var fræddan.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 17:15   #36
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Jeg har spist for masse snop i helga. Og jeg skulle egentlig hatt en date med støvsugeren nå. Men jeg dumpa stakkaren til fordel for sofaen.

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 17:22   #37
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Her om dagen hadde jeg sex selv om det ikke var fræddan.

Og jeg hadde ikke sex selv om det var fræddan og noen hadde forhåpninger .

I tillegg har jeg kjørt for fort, surfet i arbeidstiden, laget for mange usunne middager, dratt noen hvite løgner, satt igjen ei handlevogn på uegnet sted fordi jeg ikke gadd å gå "milevis" for å parkere den korrekt og få tilbake tieren, sutret over ingenting, og sikkert mye mer.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 17:42   #38
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg surfer i fritimer på jobb, men det regner jeg ikke som en synd.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 17:50   #39
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått parkeringsbot mens jeg stod høygravid på krykker i dokø.
Og spist for mye sjokolade og usunn mat den siste uken.

Gammel 07-11-11, 17:57   #40
Sundae

Sundae sin avatar

Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Jeg tok en busstur idag som jeg visste ville ta minst 30 minutter, selv om bussbilletten min gikk ut om 20 minutter.

Jeg vet ikke hvor strenge de er på det, men jeg følte meg veldig syndig i 10 minutter.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:20.