|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du en hjørnesovesofa å anbefale?Du kjøper madrass med innebygget pumpe. Plugges inn i kontakten og så blåser den seg opp på null komma niks. Samme prosess når den skal tømmes for luft, bare vri på ventilen så lufta går ut og ikke inn. (Går ut ifra at dere har strøm på hytta.)
|
|
|
#22 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Har du en hjørnesovesofa å anbefale?1499 koster herligheten nå. Vet ikke om den er bedre enn de billigere de har, men syns den ser hakket bedre ut.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en hjørnesovesofa å anbefale?Bolia har 50% på sin sofaserie Scandinavia fra mandag. Kjempefin og god sofa. http://www.bolia.com/images/products/01-002-61/01-002-61_1283632$High.jpg |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du en hjørnesovesofa å anbefale?Vi har den fra sovesofaspesialisten, det er vel Hovden Bedinside. Foredelen er at den virkelig ER god både å sitte og sove på, og den har en genial fold-out-mekanisme. Den kan bygges omtrent til millimeteren sånn du vil ha den, og den har et stort gjemmerom til dyne og sengetøy.
|
|
|
#26 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har du en hjørnesovesofa å anbefale?
|
![]() |
|
|