Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

North Face Arctic Parka

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-11, 19:52   #161
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: North Face Arctic Parka

Dere har bare med å holde dere unna XXL på Forus så jeg endelig får kjøpt meg en! :streng:

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:01   #162
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Gjett om jeg er klar for å rase inn på XXL i morgen tidlig. 1999,- er god pris. Prisen står fremdeles som 3199,- på nettsidene deres, kanskje det bare er i varehusene de har den på salg?

Nei, det står at salgsvarene en kan handle på nett er klikkbare fra kundeavisa, og det er den.

Jeg vokter over nettsidene som en hauk!

Gammel 30-10-11, 20:03   #163
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det noen som vet hvordan armlengden er i str S? Hilsen Miromurr som ønsker seg en feminin dunjakke med lange nok armer. Absolutt alle jeg har prøvd til nå er for korte, og jeg går i en bomsete unisexmodell i M, som jeg godt har plass til å være høygravid i.

Gammel 30-10-11, 20:17   #164
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men da er det sikkert bare svart de har da. Jeg har så lyst på brun!

Gammel 30-10-11, 20:38   #165
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Surprise, surprise.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 20:57   #166
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha svart eller grønn. Har brun lækker dunjakke fra Bergans. Skal sjekke nettsidene før jeg legger meg, og er på XXL senest kl 10.30 i morgen. Må være mulig å få tak i en da?

Tenk, i morgen er jeg kanskje uniformert.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:07   #167
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Arg, klarer ikke å bli enig med meg selv.
Om jeg skal ha noe sjanse på å sikre meg et eksemplar så må jeg bestille den på nett. Så da kan lide meg frem til klokken bikker 24 og håpe på at nettbutikken følger klokken slavisk.
Men, jeg vingler slik. Det er jo en relativt dyr jakke og jeg har ikke prøvd den. Vil den bli kort på armene, vil den virke latterlig lang på meg? Er den virkelig så flatterende når man er liten i størrelse?
Slike lange saker bruker å virke latterlig overdimensjonerte på meg, i tillegg har jeg noen laaaange orangutangarmer som ikke helt passer inn i malen til klesfabrikantene. Feks så blir bergans alltid for kort på armene når de passer i kroppen.

What to do? Hva er erfaringene her inne? Noen andre lave i str xs med orangutangarmer som har prøvd herligheten?

Gammel 30-10-11, 21:11   #168
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Arg, klarer ikke å bli enig med meg selv.
Om jeg skal ha noe sjanse på å sikre meg et eksemplar så må jeg bestille den på nett. Så da kan lide meg frem til klokken bikker 24 og håpe på at nettbutikken følger klokken slavisk.
Men, jeg vingler slik. Det er jo en relativt dyr jakke og jeg har ikke prøvd den. Vil den bli kort på armene, vil den virke latterlig lang på meg? Er den virkelig så flatterende når man er liten i størrelse?
Slike lange saker bruker å virke latterlig overdimensjonerte på meg, i tillegg har jeg noen laaaange orangutangarmer som ikke helt passer inn i malen til klesfabrikantene. Feks så blir bergans alltid for kort på armene når de passer i kroppen.

What to do? Hva er erfaringene her inne? Noen andre lave i str xs med orangutangarmer som har prøvd herligheten?

Kjøp den. Prøv den. Behold den/selg den.

Gammel 30-10-11, 21:14   #169
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det den man skal ha altså?

Jeg har pleid å kjøpe klassiske kåper, men for tiden er jeg veldig flink til å velge å gå fremfor å kjøre bil og hvis jeg skal fortsette med det så trenger jeg ordentlig jakke. Kanskje jeg må ta en liten pause fra jobb i morgen og fra på XXL? Finnes den i XL?

Gammel 30-10-11, 21:15   #170
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det den man skal ha altså?

Jeg har pleid å kjøpe klassiske kåper, men for tiden er jeg veldig flink til å velge å gå fremfor å kjøre bil og hvis jeg skal fortsette med det så trenger jeg ordentlig jakke. Kanskje jeg må ta en liten pause fra jobb i morgen og fra på XXL? Finnes den i XL?

Jeg har to klassiske og. En kort og en lang.... Og snart denne? Du kan ha begge deler.

Gammel 30-10-11, 21:16   #171
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kjøp den. Prøv den. Behold den/selg den.

Du sier noe der, den er vel ikke så vanskelig å bli kvitt om det skulle vise seg å ikke være match mellom meg og den.

Gammel 30-10-11, 21:17   #172
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Du sier noe der, den er vel ikke så vanskelig å bli kvitt om det skulle vise seg å ikke være match mellom meg og den.

Tipper du kan klare å få solgt den her inne.

Gammel 30-10-11, 21:18   #173
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Den er 100% vanntett, ja? Hvilke vannsøyle har den?

Gammel 30-10-11, 21:19   #174
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tipper du kan klare å få solgt den her inne.

Selv uten å ha tilgang til markedsplassen tipper jeg.

Gammel 30-10-11, 21:20   #175
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Vito: Kjøp og selg her inne. Null problem tror jeg.
Tjoven: Ganske så sikker på at de har XL. Men husk på at du skal ikke ha mye under, den er varm.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 21:24   #176
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Nei, det står at salgsvarene en kan handle på nett er klikkbare fra kundeavisa, og det er den.

Jeg vokter over nettsidene som en hauk!

Hva mener du med klikkbar?? Den er ikke det enda?

Gammel 30-10-11, 21:27   #177
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Den finnes i XL, og det er en romslig XL. Det er sjelden XL er for stort til meg, men jeg har denne i L.

Takk. Det var en nyttig opplysning. Jeg er større enn deg, men vi har samme "problemområde" når det gjelder å få lukket igjen jakker.

Til min overraskelse trengte jeg nemlig ikke kjøpe største størrelse da jeg handlet regnkåpe fra Didriksson. Jeg kunne faktisk hatt str 44 hvis det ikke hadde vært for mitt forholdsvis omfattende frontparti.

Gammel 30-10-11, 21:31   #178
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Den finnes i XL, og det er en romslig XL. Det er sjelden XL er for stort til meg, men jeg har denne i L.

Hvilken størrelse er du?

De sa forresten på Alnabru at de skulle få inn svart og rød denne uka. Men usikker på om det er tilbudsvarer alt sammen da.

Gammel 30-10-11, 21:41   #179
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor lang er denne i str S, da?

Gammel 30-10-11, 21:43   #180
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg blir tullete av størrelsen.
Etter mål fra XXL sin side så skal jeg ha L, men ut fra hva dere skriver her så virker det som om M skal holde. Dvs M holder i milevis fra hofta og ned, er hofter og opp som er problemet

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:18.