Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggere foren dere

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-11, 15:27   #441
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggere foren dere

Julekalenderen er fylt opp! 48 små pakker med mer eller mindre nyttige ting er på plass i kalenderen som pappaen har snekret*.

*Kalenderen ble i sin tid laget til meg, og så lenge min handyman av en mann hadde ansvaret for både design og utforming, måtte det jo bare bli et kalendermonster i solid plank. Det er nærmest så man kan leie ut til 24 hybelboere.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 16:28   #442
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har informert min bedre halvdel om at jeg ønsker å være sammen med ham i julen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 17:02   #443
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har informert min bedre halvdel om at jeg ønsker å være sammen med ham i julen.

Stort steg!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 17:26   #444
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har bestilt julekort.

Gammel 24-10-11, 10:15   #445
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

2 mnd til julaften i dag

Gammel 24-10-11, 10:49   #446
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 24-10-11, 10:53   #447
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 11:04   #448
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

2 mnd til julaften i dag

Det var det første 9åringen sa i dag tidlig også.

Gammel 24-10-11, 11:13   #449
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har bestilt julekort.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 12:05   #450
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Husfruen, her.

http://www.bronners.com/

Er hvertfall der bildet er hentet. De har myyyye fint!

Og veeldig amerikansk.

Jeg har ikke begynt å tenke på jula enda jeg.

Gammel 24-10-11, 12:09   #451
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

2 mnd til julaften i dag

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 12:15   #452
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blomst, her.

Knoll og Tott på 7 år ønsker seg et spill til nintendo wii som heter Skylander, det er noe med noen figurer du setter i en "boks" så kommer de inn på tv!
Man kan kjøpe løse figurer i tillegg, men noen som vet om dette er greit tv spill for 7 åringer?

Og jeg har fått en dame i området her til å lage puter med bilde av gutta på, til mamma og svigermor til jul.

Spillet har syv års grense og blir omtalt som et barnespill.

Gammel 24-10-11, 12:29   #453
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hørte på julemusikk i helga....

Gammel 24-10-11, 12:38   #454
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har kjøpt juleblader. Tre stykker faktisk. Og funnet frem gjøre-listene mine, så i kveld skal mannen og jeg sette oss ned og fordele oppgaver og plotte dem inn i kalenderen.

Gammel 24-10-11, 12:43   #455
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Her er kalendergavene begynt på. Jeg skal lage meg en oversikt over hva jeg mangler før denne uken er over.

Jeg har bestilt fotokalendere og englevingene som skal brukes til julekortbildet er kommet. Bare å samle flokken og håpe på smil fra fem stykk! Tre med hvite og to med svarte vinger....

Gammel 24-10-11, 12:45   #456
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Vi skulle ta julekortbilder i helgen, men så begynte det å regne. Jeg har vridd hodet mitt for å finne et litt humoristisk, originalt motiv, uten hell. Jeg er forøvrig av den sorten som synes nisseluer er en fin ting på julekortveggen, så det er ingen krise det heller.

Gammel 24-10-11, 14:21   #457
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg elsker spill, og her er et litt alternativt julespill. Jeg må innrømme at jeg ikke har spilt det siden jeg var en bitter og meggete UFB, og at jeg sannsynligvis ikke hadde funnet det like underholdende i dag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 14:32   #458
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Nevnte tidligere denne juleboka som utgis hvert år i innlegg om rettferdige julegaver, har nå sett at den er til inntekt for Redd Barna, den koster kr. 149 og er i år skrevet av Lars Saabye Christensen. Du kan kjøpe den i bokhandel, tror jeg, eller direkte fra Redd Barnas nettbutikk:

http://www.reddbarna.no/aarets-bok-l...ye-christensen

Takk for tips! Jeg skal bestille denne samt julekuler (http://www.gimedhjertet.no) til flere av de voksne i slekta som har alt.

Gammel 24-10-11, 14:55   #459
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg har kjøpt juleblader. Tre stykker faktisk. Og funnet frem gjøre-listene mine, så i kveld skal mannen og jeg sette oss ned og fordele oppgaver og plotte dem inn i kalenderen.

Kanskje du kan komme med anmeldelse? Det er jo så mange blader og jeg tenkte å nøye meg med ett, eller to, eller...

Gammel 24-10-11, 16:43   #460
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Kanskje du kan komme med anmeldelse? Det er jo så mange blader og jeg tenkte å nøye meg med ett, eller to, eller...

Jeg likte det fra Foreldre og Barn. Det fra Norsk Ukeblad var for mye overfladisk oppgulp wannabe og kopiert fra utenlandske nettsider. Det fra KK har jeg ikke lest enda.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:29.