Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Alt for Norge

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-11, 12:05   #161
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Sv: Alt for Norge

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Koselig serie, som gutta og jeg prøver å få med oss hver uke. Jeg følte for å sensurere littegranne midt i lattertårene den uka de skulle lære å banne på nordnorsk. Like trist hver gang noen må reise hjem.

Hyacinth, Matti er da ikke ukjent med voksne damer han. Det fikk vi se sist.

Ja, hva er det jeg har gått glipp av?

Jeg har jo ikke sett alt, men fikk jo med meg kysset

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-11, 12:07   #162
Husfruen
Erfaren

Husfruen sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Husfruen er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Husfruen, her.

Ja, han er nais!!
Men det var skikkelig kjipt at Mary måtte dra

Jeg så ikke det som gikk her i vår, begynte ikke å se før de skulle lære seg nord-norsk bannskap. Da lo jeg så jeg hadde vondt overalt i flere dager. Tårene rant og jeg ler enda bare jeg tenker på det

Elsker den serien!

Britta er skjønn, ja!

Husfruen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-11, 18:58   #163
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Man vet at man har sett for mye på Alt for Norge når man kjører i Hønesfoss-traktene, ser skilt til Frogsmoen, og tenker: Var det her slekta til Kimmy kom fra?

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-11, 14:49   #164
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes det er dumt med utstemmingen.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 23:25   #165
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Yes! Matti vant! Hurra! Og det er så fortjent! Jeg ble helt rørt.

Han er helt utrolig, den karen der, og nå har jeg kikket på bloggen hans også. Se på dette, det er så herlig:

I går dagen jeg og venner min bestiger opp fjellet på våre sykkler. Det var 50 grader Centigrad når vi syklet våre sykler. Vi hadde ingenting. Vi ledd og spiste sukkermaten og snakket om jenta. Men vi visste været ville endre. Det blir overskyet og kaldt. Vi sett at hverandre og syklet nedoverbakker fort. Det kom.

Når jeg gikk til Kjokken klokka to på lit brod jeg sett utenfor jeg så det. Snø, overalt. JÆÆÆÆVLIIGG JOOO KOM IGJEN MATTI NORTHUG KOM IGJEN!!!

Da jeg forlate huset mitt, tok skiene min, og fant et felt. Jeg gikk på ski nesten en timer i utkjent, ler, og spiller, og snubler. Jeg var dekket med snø! Jeg spiste snø. Jeg tenkte jeg var sprint mot Øystein the Sausage Pettersen og Petter Northug. Jeg tapte. Men det bryr jeg ikke. Det er snø!!!!!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-11, 23:27   #166
Hulda
Bør lage seg en tittel selv

Hulda sin avatar

Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg heiet på ham, kjekkasen...

Gammel 06-11-11, 23:28   #167
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

Jeg heiet på ham, kjekkasen...

Ja, og så sier han på nettmøtet at han ikke er singel.

Gammel 06-11-11, 23:32   #168
Hulda

Hulda sin avatar

Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

-og bare 24 år?

Gammel 06-11-11, 23:45   #169
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hulda, her.

-og bare 24 år?

Vet det, men kjekk som få....

Gammel 07-11-11, 08:57   #170
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg heiet på Britta. Sååå amerikansk og blond, men så tøff. Matti var absolutt en verdig vinner.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-11, 09:05   #171
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 07-11-11, 11:13   #172
Tilde
Jordbærpiken

Tilde sin avatar

Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Jeg heiet på Matti hele tiden, og var glad som en unge når han vant.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.