|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#381 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereAmor: Så deilig!
![]() |
#383 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereTror jeg har bestemt meg for kalendergavene til gutta. En legoeske til hver oppdelt. Var bare usikker på hvilke esker, men nå har jeg funnet ut av det.
![]() |
![]() |
#384 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har begynt å se på årets hat-oppgave nummer en, nemlig julekort. Tenker at det er den oppgaven det er lurest å få unna tidlig, siden det er det jeg synes er kjedeligst. Klarer ikke å bestemme meg for om vi skal ha ett eller flere bilder på kortet. Svigermor har strikket en fin kjole til jentungen som jeg har lurt på om vi skal ta julekortbilde med, men den er ikke ferdig montert, så da må jeg i såfall vente litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#392 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har også fått bestilt fra fotoknudsen allerede.
![]() |
#393 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juleplanleggere foren derePleier aldri å ha julebilde, men alltid et fint utebilde, så blir nok det i år også.
![]() |
#394 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereVi fikk returnert pengene fra banken langt raskere enn de estimerte!! Letta og lykkelig. JUlepresangene er herved påbegynt.
![]() |
#396 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereHer var det mange fine tips, følger med for inspirasjon!!
![]() |
![]() |
#398 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har sett Hello Kitty-kalender. Er det noen som vet hva sånne inneholder? Er det figurer til å leke med, men utstyr? Eller er det diverse ting med Hello Kitty? Vurdere å kjøpe for å dele opp, men da må det passe til en 10-åring som ikke leker med figurer.
![]() |
#399 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere
Ahhh, den var litt utydelig fra min side ser jeg.
![]() |
![]() |
|
|