|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
A friend with benefits
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påTakk for innspill Kokos! Det er sikker mange som ikke tenker over akkurat det, samtidig som det er vanskelig å gjennomføre.
|
|
|
#82 |
|
A friend with benefits
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påVi har tygget og gnagd, og kommer til å gå for denne løsningen.
|
|
|
#83 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påSå deilig å ha bestemt seg! Jeg tror at dette blir bra. Barnerommene kunne godt være større i min smak, men dere har kjellerstue som kan brukes til barna når de blir større og får besøk. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
A friend with benefits
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påDe er litt små, det er de, men helt ok størrelse på. Tanken med kjellerstuen er at de kan bruke den når de blir større, det er også egen inngang der nede.
|
|
|
#85 |
|
A friend with benefits
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påVi ringte arkitekten forrige tirsdag eller onsdag og nå er han ferdig med de resterende tegningene av huset (tverrsnitt etc). Han kommer på onsdag. Gleder meg!
|
|
|
#86 |
|
--
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påSå heldige dere har vært med arkitekten! Vi har holdt på siden juli, og vi kommer absolutt ikke fremover. Kontaktet også et annet firma, der tok det en måned før jeg fikk svar. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
A friend with benefits
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påIsa: Auch! Vel og merke er dette en pensjonert kar, som brenner for det han gjør, så det har muligens noe med det å gjøre også vil jeg tro. Og så utålmodig som jeg er, så er jeg meget glad for at vi fant ham!
|
|
|
#88 |
|
--
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge på
Det hjalp å skrive her skjønner jeg, i dag har han vært på besøk igjen. Vi er enige nå, og får skisser til uka. Spennende! |
|
|
|
|
|
#89 |
|
A friend with benefits
|
Så bra! Håper dere har fått tegninger nå.
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08 Sist redigert av LilleLeo : 25-10-11 kl 15:22. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Introvert optimist
|
Gjør det! Det er ikke store forskjellen kostnadsmessig, men så utrolig deilig for ungene å ha store, gode rom. Siden dere har muligheten ville jeg ikke ha nølt.
|
|
|
#92 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påJa har dere mulighet å gjøre det litt større så gjør det. Bedre det en å stå etter på å tenke "fan hvorfor laget vi det ikke en halv meter bredere" eller nå sånt. Vært der å gjort det. etter at vi hadde sendt inn tegningene til kommunen....
|
|
|
|
#93 |
|
A friend with benefits
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påVeldig takknemlig for innspill! Nenne sa det vi tenker egentlig. Jeg ser ingen problemer med å gjøre det slik, det blir vinn-vinn, uansett hvilken drittjobb det er å rive ned den murveggen. Vi skal betale noen for å gjøre det uansett.
|
|
|
#94 |
|
A friend with benefits
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påVi fikk ferdige tegninger rett før jul. Og hva skjedde da?
|
|
|
#96 |
|
A friend with benefits
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påSteg 1 i byggetrinnet er nytt bad på eksisterende vaskerom. I dag er jeg innstallert på såffen hos mor og far, mens guttaboys river og styrer hjemme. Vårt eksisterende bad forsvinner på et tidspunkt, så da må vaskerommet gjøres om til bad/vaskerom.
|
|
|
#97 |
|
A friend with benefits
|
Sv: [Hustråd] Vi skal bygge påJeg har laget to forslag til bad på roomsketcher.com.
|
|
|
#99 |
|
A friend with benefits
|
Ja, sant? Da slipper vi å tenke på plass ifht dusjdører. Når vi først får bygget bad oppe, så vil det nede i utgangspunktet kun bli brukt til vaskerom og så vil badekaret brukes.
|
![]() |
|
|