|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#341 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereFikk kjøpt inn alle gavene til venners barn. Det var masse tilbud på extra leker i nabobyen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har ikke begynt å planlegge enda, men denne tråden har jammen fått tankene i gang. Egentlig burde jeg bli ferdig med konferansetimene så fort som fy, så jeg kan begynne å tenke på jul...
![]() |
#343 |
Snikende tiger
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereVi skal forresten ha hjemmejul for første gang. Svigers kommer hit med to av svigerinnene mine, så det blir stas. Jeg er veldig todelt - det skal bli herlig og skjønt å slippe å pakke og styre med å få feiret jul. På en annen side blir det fylt av prestasjonsangst og rydde-/pyntepanikk. Mannen får stå får maten, jeg kan stå for pyntingen og desserter/kaker.
![]() |
#346 |
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereEg ynskjer å ha eit nydeleg tre, stilfullt og elegant. Men ender kvart år opp med eit maksimalistisk tre som er fullt at min stilfulle pynt i skjønn forening med div. barnehagepynt, samt resultatet av opp til fleire juleverksteder. Og selvfølgeleg to sett med minilys (må jo ha mykje lys) der det med flest pærer tar kveld kl. 16 på julafta, saman med enten kjøleskapet, den største kokeplata, steikovnen eller oppvaskmaskinen. I år satser eg på kjøleskapet siden eg ynskjer meg nytt og større.
![]() |
#347 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere
Jeg er raus og legger frem materiell i juletrefargene når ungene lager pynt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereBlå: I fjor overrasket en veninne med en bok og et par strikkede sokker. Boka ble liksom "slengt til side" og jeg kikket henrykt p sokkene. TOTALT overrasket over at hun a) kan å strikke og b) hadde strikket til MEG! Helt fantastisk
![]() |
#349 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereBlå: Litt motsatt her. Jeg ønsker meg veldig hjemmestrikka ting som f.eks skjerf, sitterunderlag, sokker osv. Har flere år ønska meg strikka sokker av mamma, men hun virker være av oppfatning at det liksom ikke er nok - så da fikk jeg sokker utenom julepresangen. Skjønner ikke helt den, for selv om jeg ikke kan strikke særlig selv så vet jeg at bak ligger det både tid, omtanke og faktisk en god del penger også(siden den siden ble nevnt). Men uansett når jeg fikk de, de blir virkelig godt brukt da!
![]() |
#350 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereVi overpynter juletreet. Jeg elsker barnehagepynt og dill og henger på det meste.
![]() |
#351 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dere4 julegaver innkjøpt
![]() |
![]() |
#352 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereVar på Vita i dag, og kjøpte 4 kalendergaver tul vesla. 4 "blyanter" med farget såpe, så kan hun tegne på seg selv i badekaret
![]() |
![]() |
#353 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereRyddet i skapet i dag og "fant" mange gaver til julestrømpen, så da er jeg omtrent i boks med den, mangler vel bare litt godteri.
![]() |
#354 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Hemmelige gaver i skpet, det har jeg aldri hørt om.
![]() |
#355 |
kamelkonsument
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har mottatt en pakke fra Stoff & Stil som skal forhåpentligvis forvandles til adventskalenderposer til ungene. Det blir mitt første store sy-prosjekt.
![]() |
#356 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereKjøpt noen julegaver til, bok (Sarahs Nøkkel) og diverse såper fra Lucky Duck.
![]() |
#357 |
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereEg har kjøpt den første julegåva.
![]() |
#358 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Juleplanleggere foren dereJeg har fått garn til de første julegavene i dag:
![]() |
#359 |
kamelkonsument
|
Nydelig genser!
![]() |
#360 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |