Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Trinny og Susannah kommer til Norge - være med?!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-11, 22:44   #21
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trinny og Susannah kommer til Norge - være med?!

Hm misshandlet i bare trusa av to damer som hiver alt jeg har i skapet, klyper meg i flesket og bestemmer hva jeg skal ha på meg OG filmer det... :særlig: åh fete støvler :sikkle:

Gammel 11-10-11, 22:46   #22
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Tror ikke jeg skal utsette spesielt elevene mine for synet av læreren sin i truse mens Trinny heiser opp puppene mine. Men flinke, det er de.

Nemlig.

Jeg synes de har tapt seg litt, da. Jeg likte dem bedre de første sesongene, før Trinny pumpet ansiktet fullt av botox.

Gammel 11-10-11, 22:48   #23
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Hm misshandlet i bare trusa av to damer som hiver alt jeg har i skapet, klyper meg i flesket og bestemmer hva jeg skal ha på meg OG filmer det... :særlig:

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 22:48   #24
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg hadde gladelig vært på TV hvis de hadde hjulpet meg å akseptere store legger. Jeg har brukt alt for mye tid gjennom livet til å ergre meg over dem og lure på om andre synes jeg ser helt noldus ut. :åpenhjertig:

Du? STORE legger? Unnskyld meg, men....

Pøbelsara lyver, rett og slett.

Gammel 11-10-11, 22:57   #25
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Du? STORE legger? Unnskyld meg, men....

Pøbelsara lyver, rett og slett.

Neida, det er bare du som er så elskverdig at du ser bare det beste i folk.

Jeg har tjukke legger, og i tillegg et kirurgmaltraktert kne. Men nå er de tidligere nevnte leggene heldigvis brune etter en uke på Chios. Det hjelper alltid.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-11, 22:58   #26
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Hm.

Gammel 11-10-11, 23:04   #27
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Oj, det hadde sikkert vært kult!

Tror jeg kunne stilt opp i truse og bh også, men husker en episode der hun med botoxen reiv av ei dame trusa mens hun hadde skjørt på, sånn at trusekanten ikke skulle vises. Det tror jeg jeg vil unngå på tv altså..

Dessuten er jeg egentlig tålelig fornøyd med stilen min, når jeg tenker meg om.

Gammel 12-10-11, 06:56   #28
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Fleecejakka mi får du aldri!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 07:40   #29
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vurderer faktisk å søke. Jeg har begynt prosjekt "bli glad i kroppen slik den er" og å bli med på noe sånn hadde vært ypperlig, tror jeg. Så får det heller være at det er på tv. Det er i hvertfall ikke luksusfellen eller paradise hotel.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 09:09   #30
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Men nå er de tidligere nevnte leggene heldigvis brune etter en uke på Chios. Det hjelper alltid.

Det hjelper vel lite når det er kuldegrader i Norge? :dukker:

Trinny og Susannah så fristende ut, ja!

Gammel 12-10-11, 09:10   #31
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Duoboots er tingen, ja. Jeg kjøpte smilefjes' sine duoboots og fikk for første gang i mitt liv høye støvletter. Og nå er de faktisk for vide. Ufattelig.

Men Trinny og Susannah. Skulle gjerne fått input, men på tv? Nix, nei, njet. Kommer ikke på tale.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 09:13   #32
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg kunne godt tenkt meg det, men ikke på TV, nei.

Jeg har også hatt støvlettproblemer, men etter at en eller annen smarting fant ut at man skulle ha buksa inni støvlettene kan jeg også finne støvletter på vanlige butikker. Jeg får riktignok ikke buksa nedi, men jeg har i det minste noe å ha på til skjørt og kjole.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 09:13   #33
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, det hadde vært så kjekt!

Bare ikke på tv.

Gammel 12-10-11, 09:17   #34
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mistenker at min deltakelse neppe hadde blitt gøy for noen av oss.

Gammel 12-10-11, 09:43   #35
Sundae
Bør lage seg en tittel selv

Sundae sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Fibi (og Lille Leo? "Hm"?), tenk så kult om noen herfra hadde kommet med da! Jeg hadde suttet og heiet på (og inni meg tenkt at jeg nesten kjenner en som er på TV! )!

Jeg er nok for sjenert til å bli kledd av på TV.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:09   #36
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

For meg og min stil gjorde det faktisk underverker å få barn. Det fikk meg til å legge bort hettejakker, t-skjorter med skrift og sneakers, og heller kle meg litt penere i kjoler, ikke bare jeans osv. Kanskje motsatt av mytene omkring Mødre(TM)?

Gammel 12-10-11, 10:15   #37
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

For meg og min stil gjorde det faktisk underverker å få barn. Det fikk meg til å legge bort hettejakker, t-skjorter med skrift og sneakers, og heller kle meg litt penere i kjoler, ikke bare jeans osv. Kanskje motsatt av mytene omkring Mødre(TM)?

Hettejakka mi får du aldri.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:18   #38
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde aldri i verden stilt meg ut på tv i undertøyet mens Trinny og Susannah (eller noen som helst) stapper i bh-en min. De er flinke til å få fram det beste hos folk, men jeg syns egentlig jeg stort sett klarer på egenhånd å kle meg ok i klær som ikke får fram det verste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:19   #39
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis de kan gi meg en helt ny garderobe, fra a til å, kan jeg vurdere saken

:har mye sideflesk de kan klype i:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-11, 10:22   #40
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hell, no!

De få programmene jeg har sett - alle har jo endt med å se klin like ut. Samme stil, samme "feeling", samme trauste greia.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.