Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mindre gode sjekkereplikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-07, 23:17   #21
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mindre gode sjekkereplikker

Denne synes jeg er av de bedre:

- Vil du være med hjem og drikke O'boy?

Gammel 17-03-07, 23:25   #22
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fra en fyr: "Vil du være med meg hjem og drikke te og se på video?"

Sist redigert av Éowyn : 18-03-07 kl 00:42. Årsak: Måtte legge til noe så dere ikke tror det er jeg som har sagt denne setningen.
Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-07, 23:59   #23
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

"Vil du være med meg hjem og drikke te og se på video?"

Jeg har en venninne som faktisk har brukt den der i fullt alvor.
Det funket ikke så veldig, kan man si.

Gammel 18-03-07, 00:11   #24
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg har en venninne som faktisk har brukt den der i fullt alvor.
Det funket ikke så veldig, kan man si.

Opprinnelig lagt inn av Umuriel, her.

"Vil du være med meg hjem og drikke te og se på video?"

Pøh, det funker som bare det i min verden. Har fått mange kjærester på den måten.

Gammel 18-03-07, 00:17   #25
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Pøh, det funker som bare det i min verden. Har fått mange kjærester på den måten.

Nemlig! Min erfaring er at egentlig så holder det at man har pupper. Da er det bare å si "Kom hit!" så gjør de det. Menn er absolutt det lydigste kjønnet i verden.

Gammel 18-03-07, 00:35   #26
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Her har du tre kroner, gå å ring mamma og si du ikke kommer hjem i natt!

Jøss, du har de fineste øyner jeg har sett, hvor har du kjøpt de linsene? (jeg har ikke linser)

Jeg gidder ikke gå rundt grøten, jeg vil pule, du er pen, bli med meg hjem!

Gammel 18-03-07, 00:39   #27
chara
Aktiv

Medlem siden: Nov 2006
chara er litt kul
Standard

Hørte en i dag, den var ikke til meg men..
"hva med en liten knært om ni mnd og et kvarter!"

chara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 00:44   #28
Éowyn
Whatever, never mind

Éowyn sin avatar

Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det er ikke jeg som har sagt det med te og video altså. *oppklarer for å unngå misforståelser*

Han fyren som kom med den replikken har prøvd den samme på flere jenter. Bare det at jeg visste om dette gjorde det hele enda verre. Jeg vet om ei som lot seg lure, men jeg tror ikke det ble så mye te og video på henne da.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 17:16   #29
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eller så har man en skikkelig dårlig en som jeg brukte for en goood del år siden.

Jeg: (etter en lengere og morsom diskusjon) høres ut som du har litt nordlenning i deg...
Hun: Nei jeg har faktisk ikke det...
Jeg: Lyst på 20cm...??

Jaja.. hun ble ihvertfall med hjem den kvelden...

Gammel 18-03-07, 17:34   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Eller så har man en skikkelig dårlig en som jeg brukte for en goood del år siden.

Jeg: (etter en lengere og morsom diskusjon) høres ut som du har litt nordlenning i deg...
Hun: Nei jeg har faktisk ikke det...
Jeg: Lyst på 20cm...??

Jaja.. hun ble ihvertfall med hjem den kvelden...

Den har jeg fått en tilsvarende av:

Do you have any British in you?

Eh, no?

Well, would you like some?

Gammel 18-03-07, 17:40   #31
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Mindre gode sjekkereplikker

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

1. "Har du lyst til å bli med hjem eller? Jeg ha'kke tenkt å voldta deg altså - ja, med mindre du har lyst til det, da..."
(Full og innpåliten nabogutt en nyttårsfeiring. Hm... hvorfor gadd jeg ikke bli med ham, egentlig?)

Du ble med han ja?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 17:41   #32
lil'c
Passiv

lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Mindre gode sjekkereplikker

Jo, jeg har en skikkelig dårlig en. På et bibliotek, jeg satt og studerte, han satt og skulle liksom gjøre noe sammen med noen andre fra skolen.

Gutt; "Hey, hey, hey, do you have a mirror in your pocket, I can see myself in your pants!"

Jeg;

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:13   #33
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En litt luguber venn av min svoger sin desperate replikk: "Få fitte, eg vet du har."

Gammel 18-03-07, 19:29   #34
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

"Du er ikke akkurat mongolid du!"

En mann (med diagnose innen utviklingshemming og psykiatri) jeg jobbet med tidligere, prøvde seg på et kompliment.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 19:34   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

"Du er ikke akkurat mongolid du!"

En mann (med diagnose innen utviklingshemming og psykiatri) jeg jobbet med tidligere, prøvde seg på et kompliment.

Den var skjønn!

Gammel 18-03-07, 20:10   #36
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Vil du være med meg hjem og redde regnskogen?

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-07, 20:26   #37
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Vil du være med meg hjem og redde regnskogen?

Fuck for Forest????

Gammel 18-03-07, 20:31   #38
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Fuck for Forest????

Jepp.

Gammel 18-03-07, 20:43   #39
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jepp.

Syntes det var noe kjent med deg ja...

Gammel 18-03-07, 20:44   #40
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Standard

Syntes det var noe kjent med deg ja...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:32.