|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
| Se resultatene: Ovnen på og ingen hjemme? | |||
| Ja, ikke noe problem. |
|
64 | 51,61% |
| Nei, aldri i verden. |
|
53 | 42,74% |
| Vet ikke |
|
5 | 4,03% |
| Dustepoll |
|
2 | 1,61% |
| Deltakere: 124. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Jeg satt på lammestek forrige søndag og skulle ut i hagen og grave opp tulipanløk og plante endel nytt og etter en times tid omtrent så pep ovnen og steken var ferdig!!
|
|
|
|
#42 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Jeg svarte dustepoll fordi ingen av alternativene passer. Som hovedregel gjør jeg ikke det, og det er av sikkerhetsmessige årsaker, men det har forekommet unntak for enkelthetens skyld. Jeg liker det ikke, men det har skjedd og det kommer sikkert til å skje i fremtiden også, men det er noe jeg prøver å unngå. (Opp)vaskemaskin og trommel går gjerne på dagtid selv om jeg forlater huset, men aldri på nattestid.
|
|
|
#44 |
|
can-jur
|
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Går i fra både ovn, vaskemaskin, tørketrommel og oppvaskmaskin (er det vanlig at oppvaskmaskina tar fyr altså?).
|
|
|
|
#45 |
|
En Som Trener
|
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?
Åh, ferdig mat og åpen dør!? Hvor bor du og når er du borte neste gang?
|
|
|
#46 |
|
Metallica!!
|
Ikke bare tar fyr, men lekkasjer er jo og et element. Og det er mange forsikringer som ikke dekker vannskade som oppstår når man har gått fra apparatet.
|
|
|
#47 |
|
can-jur
|
Støpt kjøkkengulv med gulvbelegg og sluk under oppvaskmaskina gjør at vannskade bekymrer meg lite
|
|
|
|
#50 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Ja, jeg går fra mat i stekeovnen. Både langtidssteking og går ut en tur og hvis vi skal steke fiskegrateng og jeg skal hente i barnehagen.
|
|
|
|
#51 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Ja, jeg gjorde det da jeg skulle ha gjester nyttårsaften og hadde dagvakt. Da sto kalkunen i ovnen hele vakta.
|
|
|
#52 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Nei, sånne sjanser tar jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Pauset
|
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Jeg leser konsekvent "Forlater du huset med mat i munnen?" i overskriften. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oppvaskmaskin, vaskemaskin og tørketrommel er visst de apparatene som forårsaker flest branner
|
|
|
#55 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Nei, det tør jeg ikke. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Sunnhordland
![]() |
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Jeg går også fra det meste..
|
|
|
#58 |
|
Fortynnet
|
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Jeg går en sjelden gang fra mat i stekeovnen (veldig kort tur, eller lav temperatur), jeg går noen ganger fra vaskemaskinen og oppvaskmaskinen, aldri tørketrommelen eller juletrelysene. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?I utgangspunktet nei. Har aldri gjort det, og det skal nok veldig mye til (dvs lav temperatur og kun kort tur ut om det er snakk om lengre steketid) før jeg eventuelt gjør noe slikt. Men jeg går i utgangspunktet ikke fra huset når noen hvitevarer går fordi jeg er redd for brann. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
tradisjonell figur
|
Sv: Forlater du huset med mat i ovnen?Jeg trodde at det har jeg aldri gjort, men det har hendt at jeg har gått i butikken eller tisset med hunden mens det står mat i ovnen.
|
![]() |
|
|