|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: PPT-utredning, opplysning om foreldres problemerMulig det har noe å si at gutten vår ble henvist av skolen pga problemene han hadde der.
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PPT-utredning, opplysning om foreldres problemerJa alt du forteller er relevant. Dere er en utsatt familie i en sårbar situasjon, men med gode ommsorgspersoner. Guttens problem kan være sammensatt av flere faktorer og årsaker. Men at familien har vært under press i lang tid er ikke usansynlig en medvirkende faktor. Han OG dere vil ikke få de beste egnede tiltakene uten et helhetlig bilde. Det er ingenting å være redd for, det er tydelig at du er en reflektert person med helt adekvat ommsorgs evne og din mann også på tross av sin proplematikk. Men dere trenger praktiske og effektiv hjelp for å unngå å gå opp i
|
|
|
#23 |
|
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: PPT-utredning, opplysning om foreldres problemer
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PPT-utredning, opplysning om foreldres problemerJeg har ikke stukket av... Men jeg fikk litt "skjelven" etter å ha skrevet så mye om vanskelige ting. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
er grønn og fin.
|
Jeg bare lurte på om du har noen dokumentasjon på det jeg har uthevet. Da spesefikt det med at foreldrenes væremåte og oppdragelse gjør at barn får ADHD diagnosen.
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Nå finner jeg ikke igjen artikkelen 8(bare en masse sider med alternativsprøyt), men det var et par store artikler om dette i de store avisene for en stund siden. At ved å gi foreldre og andre omsorgpersoner andre verktøy i omgangen med barna så forsvant symptomene. Dette gjelder selvsagt ikke alle med slik diagnose.
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, da skal jeg skrive mer! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PPT-utredning, opplysning om foreldres problemerJeg leser om en mamma som er veldig fokusert på å hjelpe familien sin, og glemmer seg selv og sin egen historie mitt oppi det hele.
|
![]() |
|
|