Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den store sko-tråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-11, 19:50   #161
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den store sko-tråden

Da har jeg igjen blitt påvirket herinne og mens storebror var på svømmetrening så raste jeg innom Lambertsetersenteret og disse stod og ropte på meg fra en skobutikk.
Trodde aldri jeg skulle like noe fra dette merket men de var nette og røffe på samme tid.

Gammel 13-09-11, 19:55   #162
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Kjøpte meg desse i dag eg. Dei er finare enn på bilete.

Takk for tipset om disse! Nå har jeg også kule høststøvletter!

Gammel 14-09-11, 08:49   #163
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Da har jeg igjen blitt påvirket herinne og mens storebror var på svømmetrening så raste jeg innom Lambertsetersenteret og disse stod og ropte på meg fra en skobutikk.
Trodde aldri jeg skulle like noe fra dette merket men de var nette og røffe på samme tid.

Så kult! De ER fine syns jeg, og det er helt klart at du har meget god smak.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-11, 15:59   #164
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Håpløst avstandsforelsket. Her hadde jeg de på i tre minutter. Au. Men åh!

Å, de var lekre! Men akk, så håpløst umulig å gå i.

Gammel 16-09-11, 17:35   #165
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kjøpt sko i dag; ta 2 betal for 1 for barnesko ble visst ikke så billig likevell.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 12:39   #166
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte disse støvlettene i helga, bare i svart.

Jeg synes de var bare moderat "gøy på håret" og slett ikke så verst høyde på hælene. Jeg liker tanken på høye hæler, men er slett ikke så god til å gå på det. Derfor var dette et godt kompromiss.

Jeg er veldig, veldig fornøyd. Jeg har lett etter støvletter lenge. Litt fine, men ikke for fine. Nå har jeg endelig klart det.

Gammel 19-09-11, 15:27   #167
carmenzita
Bør lage seg en tittel selv

carmenzita sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
carmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smartcarmenzita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har og kjøpt de samme støvelettene som Urt og Salt!

carmenzita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 16:56   #168
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kremt. Hvordan går man egentlig på høye hæler? :novise: Jeg har jo gått med disse med hæler i et par uker nå og lurer litt på om jeg går riktig. Vanligvis så begynner jeg jo på hælen og "ruller" forover. Gjør man slik med høye hæler også?

Gammel 19-09-11, 17:07   #169
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Kremt. Hvordan går man egentlig på høye hæler? :novise: Jeg har jo gått med disse med hæler i et par uker nå og lurer litt på om jeg går riktig. Vanligvis så begynner jeg jo på hælen og "ruller" forover. Gjør man slik med høye hæler også?

Gammel 19-09-11, 17:59   #170
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Var det Tallulah som sa en gang at man måtte lene seg bakover tro? Det gjør jeg så godt jeg kan. Da retter jeg meg godt opp i ryggen.

Gammel 19-09-11, 21:26   #171
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg haar så lyst på disse fra Viking (Kaisa):

Er det noen av dere som har kjøpt disse og kan si noe om kvaliteten? Tenker å bruke dem litt på trilletur/utetur med barna på de kaldeste dagene/ved snø, og på kveldene når jeg ikke har ungene med meg, men tåler de dette eller blir de fort stygge av snø/slaps mon tro? Ja, de finnes jo i svart også, men synes fargen på disse var så deilig.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-11, 22:47   #172
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg kjøpte disse støvlettene i helga, bare i svart.

Jeg synes de var bare moderat "gøy på håret" og slett ikke så verst høyde på hælene. Jeg liker tanken på høye hæler, men er slett ikke så god til å gå på det. Derfor var dette et godt kompromiss.

Jeg er veldig, veldig fornøyd. Jeg har lett etter støvletter lenge. Litt fine, men ikke for fine. Nå har jeg endelig klart det.

Har aldri vært noe glad i hverken ART eller El Naturalista, men de der noe av det bedre jeg har sett fra disse! Grattis med nye sko!

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 09:30   #173
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Har aldri vært noe glad i hverken ART eller El Naturalista, men de der noe av det bedre jeg har sett fra disse! Grattis med nye sko!

De der var jo nesten ikke gøyale i det hele tatt, jo Tjorven. Grattis med nye sko!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 09:45   #174
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Vanligvis så begynner jeg jo på hælen og "ruller" forover. Gjør man slik med høye hæler også?

Jepp.

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Var det Tallulah som sa en gang at man måtte lene seg bakover tro? Det gjør jeg så godt jeg kan. Da retter jeg meg godt opp i ryggen.

Vet ikke om det var meg, men det kan godt hende. Rette opp ryggen, ut med brystet, bakover med skuldrene og sørge for at man strekker knærne skikkelig ut. Ingenting er verre enn når man går i hæler med knekk i knærne.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 09:47   #175
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte meg disse, i sort i går, og er strålende fornøyd. De er grønne inni.

Gammel 20-09-11, 09:49   #176
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, det viktigste med høye hæler er at man stoler på dem. Ellers blir det ku, og så får man jo virkelig all belastning på tærne.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 10:10   #177
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

(Kilde: youtube.com)

Gammel 20-09-11, 11:10   #178
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Se der ja. Det ser ut til at jeg går, eller forsøker å gå riktig iværtfall.

Gammel 20-09-11, 14:40   #179
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Det er nå én ting å gå godt med stiletthæler, men disse firkanta hælene som var på skyhøye sandaler i sommer var grusomme å gå i, og man klarer bare ikke få annet enn maks cat walk-gange i slike om man skal gå i normalt tempo. Det ble liksom ka-dunk på hvert nedslag så de skoene ble kjapt kasserte.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-11, 21:33   #180
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var super-fine, Tjorven.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.