Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lesestoff på do?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 23:18   #21
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lesestoff på do?

Og skadelig.

Gammel 17-09-11, 23:19   #22
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Jeg spiser av og til sjokolade når jeg sitter på do.

Vi har også en bladkurv med tegneserier og diverse magasiner.

Huff, jeg er visst mer pertentlig enn jeg har godt av. Å ta med en sjokolade på toa hadde jeg aldri kommet på

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:21   #23
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg glemmer dobesøket før jeg glemmer sjokoladen, for å si det sånn.

Men jeg er jo ikke skitten på hendene når jeg setter meg. Er bare borti klærne mine, som jo er rene og pene, det er først når man reiser seg og tørker seg bak man blir "skitten", og da er jo sjokoladen borte og på god vei gjennom systemet. Det samme med lesing. Jeg tar opp bladet etter jeg har satt meg og slipper det før jeg reiser meg.

Gammel 17-09-11, 23:27   #24
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Jeg spiser av og til sjokolade når jeg sitter på do.

Vi har også en bladkurv med tegneserier og diverse magasiner.

jupp. og prater i telefonen. men bare med mannen og mamma.

Gammel 17-09-11, 23:28   #25
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Værdama, her.

Og skadelig.

skadelig, faktisk.

Gammel 17-09-11, 23:30   #26
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Fjell og Vidde er "dolektyre" her i huset.

Gammel 17-09-11, 23:30   #27
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

jupp. og prater i telefonen. men bare med mannen og mamma.

Jeg har snakket med en tidligere sjef også, ved et par anledninger. Sånn går're når man er lang i praten!

Gammel 17-09-11, 23:31   #28
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

skadelig, faktisk.

Sjokoladen blir vel ikke mindre "skadelig" selv om man spiser den på do!

Gammel 17-09-11, 23:34   #29
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Og skadelig.

Lurer jeg på hvem som tar skade av dette. Bladet? Doen? Leseren? Du?

Gammel 17-09-11, 23:35   #30
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Det ligger et utvalg av lesestoff på badet hos oss ja. For det meste tegneserier og bladet "historie". Det var mannen som hadde vanen, ikke jeg, men jeg har nå blitt smittet, og det er litt greit når man sitter der sammen med Knerten. Altså, Knerten sitter på do, og det kan ta sin tid, og jeg sitter på gulvet og leser tegneserier. Når jeg ikke må synge for ham da. Det gjør det visst lettere å få "prestert" da, om mamma synger...

Men ja, vi har lesestoff på badet. Som kan lese av den som sitter på do, den som sitter sammen med en som sitter på do, mens hårkuren virker før dusjen, av den som sitter badevakt, eller hva nå enn ellers en måtte ha som unnskyldning.

Gammel 17-09-11, 23:35   #31
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sjokoladen blir vel ikke mindre "skadelig" selv om man spiser den på do!

Joda. Kalorier inntatt på do teller ikke. Det er noe alle vet.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:36   #32
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Ikea-katalogen, = Oslo, referat fra foreldremøte på skolen, H&M katalog

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:36   #33
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Så bra, jeg visste at det var en SmartTing!

Gammel 17-09-11, 23:37   #34
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Ikea-katalogen, = Oslo, referat fra foreldremøte på skolen, H&M katalog

Ah, glemte IKEA-katalogen, den lå nederst!

Gammel 17-09-11, 23:41   #35
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tar ofte med meg reklameposten på do. Setter meg ned, gjør det jeg skal mens jeg leser reklamen, kaster reklamen i søppla (ja, jeg har sorteringsystem på do, en egen søppebøtte til papirboss som reklame, tomme doruller, tomme linsepakker osv), tørker meg, vasker hender og er ferdig. Supereffektivt!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:41   #36
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forklar meg hvorfor det er ekkelt å lese på do? Er det noen som tror man leser på en eh alternativ måte når man gjør det der inne?

Gammel 17-09-11, 23:42   #37
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Ja skadelig. Bare google litt og les dere opp på hemoroider. Dere kan jo lese dere opp på do.

Gammel 17-09-11, 23:45   #38
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er ekkelt å lese på do, men det er kanskje fordi jeg er glad i å lese og ikke vil ha...eh- forstyrrende lyder og lukter rundt meg mens jeg gjør det. I tillegg tilbringer jeg i overkant av et halvt minutt på do hver gang, så det blir fint liten tid til å lese, mulig jeg hadde sett nødvendigheten i det hvis jeg brukte 20 minutter eller mer.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:49   #39
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Værdama: Du har helt rett i at det ikke er bra å sitte for lenge og presse, dette kan føre til hemorider. Men det er da likevel ikke skadelig å lese på do? Man kan da fint sitte der og slappe av uten å sitte i pressemodus i 20 minutter?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 23:49   #40
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Ja skadelig. Bare google litt og les dere opp på hemoroider. Dere kan jo lese dere opp på do.

hemoroider av å lese på do? come on

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:23.