Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London i desember

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-11, 19:35   #1
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

London i desember

Noen som har vært i london i desember? Er det greit å dra dit da? Vi tenkte kanskje å ta en juleshopping tur. har hørt at det er så fine julegater der.

Er det noe vi bør få med oss da? Vi har bare dratt om sommeren, men er kanskje litt annerledes der i desember enn om sommeren.

Hvordan er det å fly i desember, er det mye turbolens? Jeg har sånn flyskrekk at jeg ikke vi dra da hvis det er mye uvær og slikt.

Gammel 17-09-11, 19:46   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: London i desember

Jeg har ikke prøvd London i desember, men det er sikkert hyggelig. Jeg ville selv derimot heller valgt en annen europeisk by i desember.

Ang turbulens, så er det ingen statistisk større sannsynlighet for tubulens over London i desember enn andre steder. Det kan man ikke forutse. Det er vel noe mer turbulens i vinterhalvåret enn i sommerhalvåret, det er iallfall min erfaring. Jeg har også litt flyskrekk og liker ikke turbulens, selv om jeg flyr veldig ofte, og jeg hadde ikke vært mer redd for London enn andre steder.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 19:49   #3
Rose

Rose sin avatar

Standard

Hvorfor ville du valgt et annet sted enn london i desember? Og hvor ville du dratt?

Jeg reiser ikke så mye med fly men ser det bare blir verre og verre for hver gang så vil helst ikke dra hvis det er mye tull.

Gammel 17-09-11, 20:21   #4
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Veldig koselig i London i desember. Vært der flee ganger, kan ikke si jeg husker at det er mer turbulens enn ellers.

Gammel 17-09-11, 20:31   #5
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Hvorfor ville du valgt et annet sted enn london i desember? Og hvor ville du dratt?

Jeg reiser ikke så mye med fly men ser det bare blir verre og verre for hver gang så vil helst ikke dra hvis det er mye tull.

Ikke tenk på turbulens. Man kan ikke velger distanser ut fra turbulensredsel, det er ikke mulig.

London er sikkert flott i desember, men det kan også være surt, og jeg personlig ville foretrukket en annen årstid. I desember ville jeg valgt en eller annen tysk eller sør-europeisk by med julemarked.

Sist redigert av Hyacinth : 17-09-11 kl 21:18.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 20:46   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Fint i London til jul. Helt hinsides-kaos-mye folk naturligvis!

Gammel 17-09-11, 20:50   #7
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi var der siste helgen i november et år. Kan ikke huske det var så mye folk da.

Gammel 17-09-11, 20:55   #8
Rose

Rose sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi var der siste helgen i november et år. Kan ikke huske det var så mye folk da.

Hadde de begynt med juleforberedelsen da? De sier julegatene er så fine

Gammel 17-09-11, 21:04   #9
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mener julegatene åpner i midten av november. Mener det var da vi var der når vi havnet midt i den høytidelige åpningen en gang jeg var der. Jeg elsker London i slutten av november og desember og har aldri vært der på noen annen tid av året. Bare alle julevinduene og julegatene er verdt turen. Vi shopper mye da, og det er ikke ille å gå inne i butikkene på oxford street, men det er litt fullt i gata. Der er det å følge strømmen og passe på at en ikke mister hverandre. Skal du på lekebutikken hamleys så vær der med en gang de åpner en dag og ta etasjen du kommer inn i med en gang og så går du rett til toppen og nedover. Da var det fint å gå der også uten det hel..... som blir senere på dagen.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-11, 21:18   #10
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var jul i gatene.

Gammel 17-09-11, 21:56   #11
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

De begynner i slutten av oktober, var der den tiden i fjor og da var de akkurat begynt. Vanvittig mye folk overalt og køer.

Gammel 21-09-11, 13:48   #12
kari85
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2011
kari85 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tror ikke turbulens er noe å bekymre segt over. Men jeg kunne absolutt tenkt meg å se London i desember selv. Særlig med alt julepynten, det må jo være kjempeflott.

kari85 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-11, 16:21   #13
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

London i desember er fint, men kaotisk. Tenning av julegrana er koselig å være med på, den er jo norsk. Tror de vanligvis tenner den en helg i begynnelsen av desember.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.