|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
awesom
|
Sv: TippoldeforeldreJeg hadde 2 tippoldemødre da jeg ble født. De levde til jeg var 3-4 eller noe.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TippoldeforeldreIngen tippoldeforeldre her, nei. Eldste har fortsatt en oldemor i live som også er tippoldemor til søskenbarnet til datteren min sine barn.
|
|
|
#25 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Tippoldeforeldre.......................... Sist redigert av Adele : 01-01-12 kl 16:36. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: TippoldeforeldreJeg har knapt nok hatt besteforeldre, så på min side er det bare morfar igjen for gutta mine.
|
|
|
#27 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TippoldeforeldreTippoldefar levde til jeg var nesten året. Har et koselig bilde av fem generasjoner på når jeg var 6 mnd
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TippoldeforeldreVi er ikke så tidelig ute altså. Storesøs er tross alt 24 år, og gift.
|
|
|
|
#29 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: TippoldeforeldreEldstejenta mi hadde tippoldemor til hun var 3 år. Farmoren min er bare 77 år, så man skal ikke se bort fra at hun også blir tippoldemor engang, forhåpentlig om ganske lenge riktignok
|
|
|
|
#30 |
|
Introvert optimist
|
Sv: TippoldeforeldreJeg hadde en tippoldemor som liten. Hun døde i en ulykke (!) som 97-åring.
|
|
|
#31 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TippoldeforeldreMin niese som er ti nå hadde, og har fremdeles tror jeg, to tippoldreforeldre i live på farssiden. For ikke å snakke om at hennes farmor var 36 da hun ble bestemor, stakkar.
|
|
|
#32 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Sv: TippoldeforeldreNei, ingen tippoldeforeldre i live i verken min eller min manns familie. Jeg hadde en oldefar som levde da jeg ble født. Ungene mine hadde ingen oldeforeldre, og kun tre besteforeldre. Som de heldigvis fortsatt har.
|
|
|
#33 |
|
Tidsklemma
|
Sv: TippoldeforeldreStorebror hadde tippoldemor i to og et halvt år. Hun døde 104 år gammel for 2 år siden. Hun hadde 7 tipp oldebarn. Ungene har nå 2 oldemødre som er friske og raske, mistet ene oldefaren i fjor (min morfar). Damene i min familie har en tendens til å bli ganske gamle.
|
|
|
|
#34 |
|
~~~~~~~
|
Sv: TippoldeforeldreJeg hadde tippoldefar til jeg var 6 år. Frøkna hadde til hun var 4 år.
|
|
|
#35 |
|
Dragedytteren
|
Sv: TippoldeforeldreLille Villes oldefar rakk å bli tippoldefar. (Svigermor var yngst av seks søsken, og eldste søster ble oldemor en måned før svigermor ble farmor). Nå har Lille Ville to sett med oldeforeldre igjen, og alle bor i nærheten. Tippoldeforeldre spørs det nok om de blir - da må de leve veldig lenge og Lille Ville være tidlig ute.
|
|
|
#36 |
|
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: TippoldeforeldreMin oldefar fikk med seg at jeg var gravid før han døde.
|
|
|
#37 |
|
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Sv: TippoldeforeldreMin farmor er tippoldemor. Det ble hun da hun var 85,5 år.
|
|
|
#39 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Sv: TippoldeforeldreNever mind, leste feil.
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.” Sist redigert av Sir Limpalot : 11-09-11 kl 23:32. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TippoldeforeldreVår eldste datter hadde tippoldefar til hun var nesten 3 år gammel. |
|
|
|
![]() |
|
|