Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Allergisk reaksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-11, 21:52   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Allergisk reaksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Er litt spent på hva dere tror. Saken er den, frisøren min har mast lenge om at jeg må bytte til frisørshampo. Jeg har flere ganger sagt jeg av en eller annen grunn reagerer på de fleste frisørshampoer. Jeg får intens kløe i hodebunnen.

Vel, etter en stund fikk hun overtalt meg til å kjøpe en shampo da, for dems merket var så bra og bla-bla-bla.
Og jeg, jeg gikk rett på jeg, og kjøpte ei flaske til nesten 300 kr.

Etter første vasken merket jeg ikke noe, men etter andre, da kom kløen. Ikke bare i hodebunnen, men jeg reagerer såpass at jeg får kløende utslett nedover ryggen (der shampoen renner) etter hver dusj. Det klør noe hinsides og er i grunn ganske plagsomt. Det rare er at jeg egentlig ikke har sensitiv hud.

Så, hva tror dere, er det verdt å prøve bytte den inn? Enten få et annet produkt (ikke shampo!!), eller få igjen pengene? Eller skal jeg bare kaste den dumme shampoen?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:07   #2
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Allergisk reksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Det burde gå?

Jeg kjøpte ansikts- og øyekrem forleden, og hele ansiktet fikk en allergisk reaksjon.
Jeg gikk tilbake, fikk andre produkter og de sendte kremene til produsent.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:08   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.327
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Allergisk reksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Enig med Stinemor. Hvis ikke hadde jeg funnet meg ny frisør.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:28   #4
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Allergisk reksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Enig med Stinemor. Hvis ikke hadde jeg funnet meg ny frisør.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:31   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.017
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Allergisk reksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Enig med Stinemor. Hvis ikke hadde jeg funnet meg ny frisør.



Når hun har mast og du har fortalt om ditt problem gjentatte ganger syns jeg du bør få bytte den inn. Gå tilbake mens du har utslett å vise til.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:34   #6
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Allergisk reksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Du bør jo få byttet den inn. (Og det minnet meg på da jeg gjorde samme tabben,kjøpte sjampo og balsam hos frisør og fikk samme typen reaksjon,men klagde aldri). Så gå og klag!

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-11, 22:42   #7
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Allergisk reksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Dette kjenner jeg igjen. Jeg bruker Kevin Murphy til vanlig som er snill mot huden da jeg har veldig ømfintlig hårbunn. Etter mye mas fra frisøren min valgte jeg og prøve et annet merke. Etter to dager var jeg som en oppkuttet tomat i hele hårbunn og ned i nakken. Det tok et par dager før jeg skjønte hvorfor, men da gikk jeg tilbake og hun fikk se mine fine sår så var det ikke noe problem, fikk min trogne venn Kevin med meg hjem og i løpet av et par dager var utslettene borte.

Håper du får byttet de, lykke til.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 11:56   #8
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allergisk reksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Jeg fikk byttet den inn til en annen shampo. Et annet merke som er mye billigere, men det får så være. Jeg ble kvitt klø-shampoen i hvert fall!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 12:01   #9
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.464
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Allergisk reksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Se der ja,lønner seg å klage. Håper du tåler den du fikk byttet til,da.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 12:15   #10
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Allergisk reaksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

De burde gitt deg mellomlegget.
Jeg fikk produkter som var billigere, men da fikk jeg flere produkter, for vi skulle opp i prisen jeg betalte.

Håper virkelig du tåler den nye du fikk! Jeg hadde en allergisk reaksjon på en shampo en gang og hadde utslett og eksem helt ned til kinnbeina. Lekkert..

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 12:19   #11
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.976
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Allergisk reaksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Jeg syns også det Stine-mor! Jeg får ta det med min frisør når hun er tilbake fra ferie. Jeg tok forresten bilde av ryggen min i går, så de fikk se utslettet.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-11, 12:20   #12
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Allergisk reaksjon på frisørshampo - får man byttet den inn

Jeg stilte opp på Estetique med ansiktet mitt etter å ha smurt meg. De bare gispet.

Satser på at frisøren din ordner opp!

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no