Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikke leggings til lyktestolpe

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-08-11, 21:04   #41
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Morsomt

Det må jo være veldig praktisk å kle sykkelen sin med strikkatagging slik at det bare er å hive ullkledet til vask så har man vaska sykkelen. Mon tro om det går an å gjøre noe slikt til bilen også

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 21:15   #42
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sist redigert av Ina : 27-08-11 kl 19:32.
Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-08-11, 03:12   #43
Høns
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så koselig maxine, men er nok ferdig iløpet av helgen. Ble litt revet med

Status update: Fant litt restegarn på loftet og kjøpte tre nøster på torsdag. fargevalg er brun base nede ved jorden og etterhvert er det striper av ulike farger og tykkelse i sjøgrønt, lilla, cerise og gult. Mulig jeg bestemmer meg for å ta med knallgrønt og rødt og blått også, men det har jeg ikke garn til foreløbig. Ble grepet av strikkebasillen i går når jeg skulle vært på strikketreff og begynte å strikke. Regner med å være ferdig iløpet av helgen. Satser på litt store uvørne masker så det går forholdsvis raskt. Tenker det er en fordel at det ikke er veldig tettstrikket mtp vann og fuktighet. Jeg er ingen mesterstrikker, og har ikke strikket på veldig lenge. men det er gøy. Planen er å ha en dekorert lyktestolpe til neste helg

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.