|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJeg må også tipse om butikken Gosha på Storo senter, jeg var der og handlet i går, og kjøpte 3 lekre kjoler. ikke noen billig butikk det heller, men størrelsene går opp til xxl i de fleste merkene, som tilsvarer ca 46/48/50 avhengig av merke.
|
|
|
#66 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserSalt: Fine! Hvilken størrelse kjøpte du? (nysgjerrig på om de er fine i alle størrelser). Jeg bruker 48-50. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserSalt: Takk for tipset! Skal absolutt teste de! Langt mellom bukser som sitter fint. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserJepp. Både denne, og Magic Jeans (også fra KappAhl) er virkelig gull! De er litt høye i livet, og da ser det så mye finere ut!
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråden for store størrelserMå abonnere her ja! |
|
|
|
|
|
#71 |
|
Medlem siden: Dec 2007
Sv: Shoppingtråden for store størrelserHar dere sett at Stormberg har lansert ny kolleksjon i store størrelser? http://www.stormberg.no/no/campaign/...FcG9zAodSHlDQQ |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Shoppingtråden for store størrelserHvor kjøper dere bukser? Finner ingen jeg liker eller som passer
|
|
|
|
#74 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelser
Jepp. Jeg har Bukt D vindstopp, og den er virkelig knallgod! På tilbud nå!
|
|
|
#75 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserTakk for tips!
|
|
|
#76 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelser
Hva med den jeg limte inn bilde av over her? Den har riktig fasong, og er ikke dongeri i vanlig forstand. Den er tynn og myk. Deilig!
|
|
|
#79 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Shoppingtråden for store størrelserTakk for tips om butikker, jeg må ut og handle litt igjen ser jeg.
|
![]() |
|
|