Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook - statusmeldinger, del 2

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-11, 18:56   #141
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook - statusmeldinger, del 2

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Mamma , hvorfor sitter du naken og hopper oppe på pappa hver kveld? Mora svarer: Jeg forsøker bara å få bort all lufta han har i magen! Det er en helt unødvendig jobb, svarar sønnen. For hver morgen kommer nabokjerringa og setter seg på kne og blåser han opp igjen...

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 17-08-11, 19:30   #142
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Mamma , hvorfor sitter du naken og hopper oppe på pappa hver kveld? Mora svarer: Jeg forsøker bara å få bort all lufta han har i magen! Det er en helt unødvendig jobb, svarar sønnen. For hver morgen kommer nabokjerringa og setter seg på kne og blåser han opp igjen...

Jeg har dååårlig humor!

Gammel 17-08-11, 21:29   #143
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Full Finnmarking tussla igjennom kongeparken en lørdags formiddag, dær så han en kraftigkar som lå å tok pushup's....Han sto længe å såg på han før han ropte: Du veit at ho e gådd hjæm....?????

(Og jeg tar altså bare ikke ansvar for rettskrivingen, eller mangelen på sådan - jeg har kopiert rett fra FB. )

Gammel 17-08-11, 22:45   #144
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gamle folk burde ikke spise helsekost. De trenger alle de konserveringsmidlene de kan få )))

Gammel 17-08-11, 22:48   #145
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

To altaværinga står og fiske på hver sin side av et vann . Plutselig roper den ene altaværingen til den andre: Si meg , kossen kommer man seg overpå til den andre sia av dette vannet . Da svarer den andre altaværingen litt irritert : Din satans fjott du står jo på den andre sia )

(er finnmarking selv)

Gammel 17-08-11, 23:40   #146
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ♥♥♥
Det er barnas uke! Hvis du har ett eller flere flotte barn som du
elsker mer enn du kan beskrive - kopiere og klistre inn denne på
statusen din for en liten stund, men ha dem for alltid i ditt hjerte
♥ ♥ ♥▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬♥♥♥

Gammel 18-08-11, 07:48   #147
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ♥♥♥
Det er barnas uke! Hvis du har ett eller flere flotte barn som du
elsker mer enn du kan beskrive - kopiere og klistre inn denne på
statusen din for en liten stund, men ha dem for alltid i ditt hjerte
♥ ♥ ♥▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬♥♥♥

:snaps out of it: Griper insulinen.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 10:25   #148
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Gamle folk burde ikke spise helsekost. De trenger alle de konserveringsmidlene de kan få )))

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

To altaværinga står og fiske på hver sin side av et vann . Plutselig roper den ene altaværingen til den andre: Si meg , kossen kommer man seg overpå til den andre sia av dette vannet . Da svarer den andre altaværingen litt irritert : Din satans fjott du står jo på den andre sia )

(er finnmarking selv)

Har Facebook overtatt rollen til russekortene?

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 16:54   #149
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Legen til gamlingen: Jeg trenger en avføringsprøve, urinprøve og en sædprøve av deg.
Gamlingen: Jeg hører så dårlig, hva sa du?
Kona: HAN SPØR ETTER TRUSA DI..... !

Gammel 18-08-11, 19:41   #150
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dama -Kan du fikse lekkasjen på badet?"
- Hvem trur du jeg er? Plumbo-Kongen?"
- Kan du ordnehullet i taket da?"
- Trur du jeg er Byggmester-Bob?
- Hva med bilen da?
.................................-Trur du jeg er Martin Schanke? sa han å gikk.

Da han kom hjem var tingene ordnet, og han spurte:
-Hvem har gjort dette?
Kona:-Nabo`n...
-Hva skulle han ha for jobben?
-Enten kake eller sex" ...
-Javel, hva bakte du?
Hun: -Hvem faen trur du jeg er? Ingrid Espelid?!!

Sist redigert av Che : 18-08-11 kl 19:52.
Che er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 19:50   #151
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Pst, Bauche, du har fått med navnet til vedkommende...

Sist redigert av Salt : 18-08-11 kl 19:58. Årsak: Leif
Salt er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 19:56   #152
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Friends are like underpants...Some crawl up your ass...Some snap under pressure...Some don't have the strength to hold you up...Some get a little twisted...Some support you.....Some are your favorite....Some are cheap and get bent out of shape....And some actually Do cover your ass when you need them too last of all some are full of s**t.

Hannamoren er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 20:27   #153
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sitat:

Finnmarkingen gikk til lege med eksem i ræva... -Du kan få Hydrokortison, sier legen.... -Ka i hælvete ska æ me Hydro kort i Son? Æ bor jo i Alta og har Essokort der ;-)

Humre...

Gammel 18-08-11, 20:31   #154
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra samme single FB-vennen min:

Heeeyyyy.....jeg skal på TV!!!!
Neste onsdag på TV NORGE.
Programverten og jeg skal snakke om mitt sexliv.....
husk å se på,
det er det programmet som heter "Sporløst forsvunnet"!!!!

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 20:36   #155
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Denne syntes jeg var litt morsom:

"Facebook blir en betalsajt from 24.12.2011! För att undvika detta skall du ta av dig alla kläder och naken ställa dig på köksbordet, dansa macarena och sjunga "I will survive". Då kommer Christer Sjögren att krypa ut ur din köksugn och ge dig ett lösenord så att ditt facebook-konto förblir gratis. Kopiera detta till din status utan att mumla och gör alla dina vänner upprörda. Och glöm nu inte alla jävla hjärtan ♥ ♥ ♥ ♥ ♥"

Den finnes jo i en norsk versjon også, da er det selveste Rune Rudberg som kommer krypende ut

Gammel 18-08-11, 22:32   #156
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Har du noensinne spekuleret over hvorfor A, B, C, D, DD, E, F, G og H brukes til å definere størrelsen på BH? Og har du funnet ut hva bokstavene står for? Okay.. her har du løsningen: (A) Alt for liten enda (B) Bittesmå (C) Chokolekker (D) Deilig (DD) Dobbelt deilig (E) Enorme (F) Falske (G) Gjør dem mindre (H) Hjelp... jeg har falt og kan ikke reise meg!

annemede er ikke aktiv  
Gammel 18-08-11, 23:24   #157
Slettet bruker
Passiv

Standard

Just found out!!!! With time, women gain weight because we accumulate so much information & wisdom in our heads that when there is no more room, it distributes out to the rest of our bodies. So we aren't heavy , we are enormously cultured, educated & happy. Beginning today, when I look at my butt in the mirror I will think, Good Grief look how smart I am, I must be a genius !!

Gammel 19-08-11, 10:42   #158
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Den finnes jo i en norsk versjon også, da er det selveste Rune Rudberg som kommer krypende ut

Jeg har sett en med Jan Teigen.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 10:52   #159
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Christer Sjøgren(svensk) har jeg sett i samme melding, så den finnes nok med mange navn.

Tinka er ikke aktiv  
Gammel 19-08-11, 13:39   #160
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Uh..

Sitat:

Have to laugh at people who are against spanking. My parents spanked my butt when I had one coming. I didn't hate them. I didn't have trust issues with them because of it. I didn't fear them. But I darn sure respected them! I learned what my boundaries were, and knew what would happen if I broke them. I wasn't abused, I was disciplined....*Re-post if you got your butt smacked and survived it - God put extra padding back there for a reason. I ♥ and RESPECT my parents for it.

Trenger jeg å nevne at dette kom fra en av de engelske kontaktene mine (igjen)?

Neket er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:02.