Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-11, 13:14   #781
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Har ikke tilgang til markedsplassen lenger

Jeans og tskjorter er da tidløst. Jeg stemmer på å prøve. :viser stemmetegn:

Og hvis de røde prikken ikke blekner ved trykk så må man til legen.

Gammel 14-08-11, 13:16   #782
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Og hvis man har mer enn 20 innlegg i prikketråder, bør man oppsøke en terapeut. :bestiller time:

rine er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 13:23   #783
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeans og tskjorter er da tidløst. Jeg stemmer på å prøve. :viser stemmetegn:

Forventer du enda en unge i år? *Titter ned på signaturen din*

Gammel 14-08-11, 13:25   #784
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SF er effektiv, og rekker fint det. Må jo ha jente, vettu!

rine er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 15:02   #785
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Forventer du enda en unge i år? *Titter ned på signaturen din*

Gammel 14-08-11, 15:41   #786
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg har ryddet litt og har også en mammatøy. Tror du noen er interessert i å kjøpe mammatøy fra 2003?

Jeg høyner med morsmelk fra 2005! :true story:

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 15:46   #787
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Årgangsmorsmelk.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 15:46   #788
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av ypperste klasse.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 15:54   #789
Effie
wizzzard

Effie sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 1
Effie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populærEffie er populær
Standard

Nå må vi ikke glemme prikkene, dere!

Tilbake til prikkene nå! :husjer:

Er dette ein prikketråd? Betyr det at eg må prikke alle? Er det nok med ein prikk til kvar eller skal alle innlegg ha kvar sin?

Gammel 14-08-11, 16:11   #790
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bare rødprikket i denne tråden, et par ganger, faktisk, men hvis det er flere som vil ha, er det bare å si fra.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 16:29   #791
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Morsmelk? Altså, hvis du selger den, kan jeg like gjerne forsøke å selgenoen gamle mammatruser og amme-BHer i samme slengen.

Jeg har ikke fått verken røde eller grønne i tråden, og ikke vil jeg ha heller. :blasert:
Men du kan gi en rød til alle de andre, mums.

rine er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 17:23   #792
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Må man virkelig ha et eget utrykk på flotte, svarte kvinner med stor stemme? Kan man ikke kalle dem Mahalia Jackson, Sharon Jones eller Aretha Franklin? Vi har da ikke er behov for et samlende utrykk for hvite syngedamer, så hvorfor trenger man det for svarte?

Nei, det er virkelig ikke ok. Hvorfor i all verden skulle det være det?

Jeg skjønner ikke problemet med å rett og slett kalle folk ved navn, så det er greit.

Men jeg må bare få innrømme at det norske ordet negresse, av en eller annen grunn ikke har slått meg som like støtende som neger (men, nå er jo ikke JEG i målgruppen som dette stigmatiserer da selvsagt...). Note to self på denne.

Gammel 14-08-11, 17:42   #793
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Men jeg må bare få innrømme at det norske ordet negresse, av en eller annen grunn ikke har slått meg som like støtende som neger (men, nå er jo ikke JEG i målgruppen som dette stigmatiserer da selvsagt...). Note to self på denne.

Når jeg hører ordet negresse så tenker jeg på sleske menn i femtiåra som skal ha seg noe eksotisk.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 17:52   #794
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg hører ordet negresse så tenker jeg på sleske menn i femtiåra som skal ha seg noe eksotisk.

Oki? Negresse er for meg flotte (ofte frodige) afrikanske (evt afroamerikanske) kvinner. Sleske 50-årige menn altså...

Jaja, skjønner at det også er et stigmatiserende uttrykk, så da utgår det hvertfall i fremtiden.

Gammel 14-08-11, 18:06   #795
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Oki? Negresse er for meg flotte (ofte frodige) afrikanske (evt afroamerikanske) kvinner. Sleske 50-årige menn altså...

Ikke at det er mennene som er negresser, men at det er slike menn som bruker sånne utrykk. Igjen, vi har ikke behov for et utrykk som dekker frodige, svarte kvinner.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 14-08-11, 18:30   #796
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Standard

Ikke at det er mennene som er negresser, men at det er slike menn som bruker sånne utrykk. Igjen, vi har ikke behov for et utrykk som dekker frodige, svarte kvinner.

Nei ok, greit for meg. De utgjør strengt tatt ikke en stor del av min daglige samtale uansett - men når jeg en sjelden gang hører ordet, så tenker jeg altså på ovennevnte

Gammel 14-08-11, 18:52   #797
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ganske mange ord man egentlig kan spare seg å ha fordi man kan benevne enkeltforekomster innenfor en gruppe ved sine respektive navn. Og det er ikke noe stort problem for meg at jeg ikke har noe felles navn på slike damer som synger og har afrikanske gener et eller annet sted langt bak i slekta, men det har vært et par episoder hvor det har vært litt rundt-grøten å få sagt det jeg vil si. Men, men. Sånn er det. Men jeg synes faktisk språket blir litt vanskelig å ha med å gjøre hvis det skal renskes helt for generaliseringer.

Gammel 15-08-11, 09:35   #798
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg må fortsatt ta meg sammen for ikke å si neger i noen sammenhenger, men det kunne virkelig aldri falt meg inn å kalle Aretha Franklin ( ) for negerdame eller negresse.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 15-08-11, 10:11   #799
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Interessant artikkel. Vi hadde allsang i bilen i går, og eldste lurte både på hva fistel og negerbass var.

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/12/07/485291.html

Tangerine er ikke aktiv  
Gammel 20-08-11, 22:35   #800
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Igjen, vi har ikke behov for et utrykk som dekker frodige, svarte kvinner.

Nei, vi kan jo simpelthen bare kalle dem frodige, svarte kvinner.

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg må fortsatt ta meg sammen for ikke å si neger i noen sammenhenger, men det kunne virkelig aldri falt meg inn å kalle Aretha Franklin ( ) for negerdame eller negresse.

Nei, det beskriver jo bare de figurene som er omtalt lenger opp i tråden.

Emneord
klassiker

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.