Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva skjer

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-07, 18:48   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skjer

Hvis man står i en veldig svak oppoverbakke på glatten, er det nesten umulig å løse bilen. Da kan man banne veldig høyt og slå fast at Audi er elendig på vinterføre. Sa en kompis.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 18:49   #22
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min venninne som var ute og kjørte første gang etter å ha fått lappen (morens bil på nåde) erfarte at det gikk helt fint. Iallefall sa aldri moren noe i etterkant om at bilen ikke var som den skulle.

Gammel 11-03-07, 19:07   #23
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Den gamle bilen som jeg bruker å låne (når jeg en gang skal kjøre), er så innkjørt med brekket på, at vi merker ingen forskjell. Med andre ord, det virker ikke lengre.

Jeg er sikker på at det er flust med andre blonde damer, som har kjørt den før meg.

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 19:32   #24
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det blir tungt å kjøre, og kjørelæreren sier (på oppkjøringen): "Kjør inn til siden ved første anledning". :erfaren:

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:18   #25
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Forresten, hvis du har greid å kjøre 100 meter, bør det absolutt strammes opp. Jeg kan ikke kjøre en cm med håndbrekket på. Bilen rikker seg ikke.

OK. Kan du si litt mer om dette? Jeg skal ha bilen inn i neste uke (for noe annet), men da kan jeg be dem om å ta en titt på håndbrekket også? Jeg har ikke kjørt 100 meter med håndbrekket på, men ca 5. Jeg merker godt at brekket er på, men bilen har ikke noe problem med å komme seg frem.

Gammel 13-03-07, 20:46   #26
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mange gode venninner som har testet ut hva som skjer når man kjører med håndbrekket på. Jeg har også en slik venninne. Kjekt.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 20:59   #27
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

OK. Kan du si litt mer om dette? Jeg skal ha bilen inn i neste uke (for noe annet), men da kan jeg be dem om å ta en titt på håndbrekket også? Jeg har ikke kjørt 100 meter med håndbrekket på, men ca 5. Jeg merker godt at brekket er på, men bilen har ikke noe problem med å komme seg frem.

Jeg ville be verkstedet om å sjekke om det er ok. Det skal jo også være en del av EU-kontrollen. Det er forskjell på typer av håndbrekk.

Gammel 13-03-07, 21:01   #28
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg skjønner ikke hva man skal med handbrekket på inne i et parkeringshus, og værtfall ikke på flatmark.

Her kommer vi oss ikke av flekken å kjøre med handbrekket på.

Men har mange kjentfolk som har gjort samme "tabben"

Gammel 13-03-07, 21:11   #29
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av TBM, her.

Selv skjønner jeg meg ikke på mannen i huset som drar på brekket når bilen står på flat mark.

Han kan ikke forvente at jeg da skal tenke på å ta av brekket, når det er helt unaturlig at det er på.

Et av våre diskusjonstemaer dette ja...

Sånn har vi det også.

Kjører man lenge, eller ofte, med brekket på, blir det helt ubrukelig til slutt. Bare spør min mor (eller, hun innrømmer vel ikke sammenhengen, men spør faren min).

Gammel 13-03-07, 21:18   #30
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En bekjent av meg påstår at bilen går veldig sakte og at det er fryktelig vanskelig å komme seg opp bakker. Kjører man lenge sånn så går det etterhvert litt raskere samtidig som det begynner å lukte litt svidd. Påstås det.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 21:18   #31
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller man kan sette firehjulstrekkeren i Lock og synes bilen oppfører seg merkelig veldig lenge og man kan spørre en man(n) bor sammen med hva som skjer dersom man kjører med Lock i 80 km/t og samme mann kan se alvorlig på den som spør og svare at da, da er skaden umulig å fikse og er den som spør av den lettlurte sorten ser den som spør tusenlappene flagre mens den som svarer, den som svarer sånn, arme mann!

Gammel 13-03-07, 21:19   #32
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det at jeg drar i brekket hver gang er blitt en vane. Jeg lærte det av kjørelæreren min, og har gjort det siden. Eneste gangen jeg ikke bruker brekket er når bilen står ute og det er veldig kaldt.

Gammel 13-03-07, 21:22   #33
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Har dere ikke sett reklamen.

Gammel 13-03-07, 21:34   #34
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det at jeg drar i brekket hver gang er blitt en vane. Jeg lærte det av kjørelæreren min, og har gjort det siden. Eneste gangen jeg ikke bruker brekket er når bilen står ute og det er veldig kaldt.

Hadde vi samme lærer?
Jeg øver meg dog på å ikke sette det på på flatmark.

Gammel 13-03-07, 21:34   #35
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marianne, her.

Jeg skjønner ikke hva man skal med handbrekket på inne i et parkeringshus, og værtfall ikke på flatmark.

Ikke alle parkeringshus er "flatmark".

Gammel 13-03-07, 21:43   #36
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Da jeg var 18 år og nybakt sjåfør, jobbet jeg for et bilutleiebyrå. Jeg hadde jo lært å sette håndbrekket på ved parkering. Så bilen som skulle leies dagen etter, ble kjørt i vaskehallen og vasket. Etterpå parkerte jeg den utenfor bensinstasjonen til dagen etter. Det var -10 C ute, og både bilen og håndbrekket frøs. Det var 2 mm is utenpå hele bilen og håndbrekket frøs fast. De klarte å taue den inn i vaskehallen for opptining dagen etter. Leiebil måtte lånes fra et konkurrerende firma. Gjett om jeg lærte noe.

Gammel 13-03-07, 23:09   #37
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Hadde vi samme lærer?
Jeg øver meg dog på å ikke sette det på på flatmark.

Min lærer var iallefall veldig, veldig bestemt på at man måtte gjøre ting akkurat sånn og sånn. Nesten litt manisk. Det dugget på ruten min, og jeg da var dum nok til å tørke det vekk med håndbaken fikk han pusteproblemer og beordret meg inn til siden STRAKS! Sånt måtte man nemlig ikke gjøre, det blir jo flekker på ruten! Og så hentet han frem microfiberkluten og satte seg til å pusse.

Gammel 13-03-07, 23:25   #38
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gjør man det mange nok ganger antar jeg at håndbrekkvaieren kan bli litt slakk.

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 23:42   #39
Solice
Superaktiv

Solice sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Solice er litt kulSolice er litt kul
Standard

Joda bilen er litt tregere,
og etterhvert kjenner du at det lukter brent.

Solice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-07, 23:54   #40
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg pleier sjelden trekke det helt opp. Når helten har kjørt bilen før meg så får jeg nesten ikke brekket av igjen.

Samme her. En gang jeg var på et ukjent sted og vi skulle kjöre i flokk og fölge for å finne fram, ble jeg stående fortvilet igjen - höygravid og höyröd i ansiktet, med et krampaktig tak i brekket. Det tok meg 10 minutter å få det lös. Hva er dette her for noe, da - en machogreie?

Å kjöre med brekket på, er heller ikke ukjent her i gården.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:41.