|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Fisker du?Jeg kan synes det er gøy å fiske, i ca fem minutter, om jeg sitter i båt, midt i en seistim, og bare skal ut og hente fisk til middag, og jeg får fire-fem sei på lina i slengen.
![]() |
#22 |
Trøtt
|
![]() Sv: Fisker du?Jeg liker å fiske, men har ikke gjort det på mange år. Det er noe jeg savner, så nå i forrige uke kjøpte jeg fiskestang til Mini og vi skal på fjellet og fiske til uka. Krabbestang fikk hun også, så vi kan stikke ned i sjøen og fiske småkrabber. Kjempestas og avslappende.
![]() |
#23 |
Peppy!
|
![]() Sv: Fisker du?Jeg liker å fiske, men det blir ikke så ofte lenger. Men kun fra sjøen, da er det mer spennende å se hva som bet på. Morsomst av alt er å trekke garn. Der familien min har hytte lever det så mye rart, og vi kan få alt fra breiflabb til torsk, hai og blekksprut. Kjempegøy! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Fisker du?Så kjekt at det er flere som liker å fiske her
![]() |
#25 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fisker du?Ja, vi fisker. Vi bor i en kommune med 800 ferskvann å velge mellom, så da er det greit å ha utstyret i orden.
![]() |
#26 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Fisker du?Tja, ihvertfall i teorien.. I praksis er det så lenge siden sist at jeg ikke helt vet. Vi har ihvertfall kjøpt sånn skitbillig meitestang til toåringen i år. Så får vi prøve litt fra bryggekanten.
![]() |
#27 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Fisker du?Spennende å kikkemeite fra brygga
![]() |
#29 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Fisker du?Jeg liker å fiske, men er i den kategorien som ikke liker å ta den av kroken eller drepe den.
![]() |
#30 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Fisker du?
![]() |
#31 |
koko
|
![]() Sv: Fisker du?Ja!! Å fiske har alltid vært noe av det kjekkeste jeg har tatt meg til. Helst fra båt, ute på fjorden, men nå som vi ikke har båt blir det å kaste fra kai eller lignende.
![]() |
#32 |
Etylbarbital
![]() Sv: Fisker du?Jeg liker å rense fisken og det er helt greit å avlive fisken, men synes det er kjedelig å fiske.
![]() |
#33 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Fisker du?Ja, jeg fisker på hytta. I sjøen. Men bare fra båt, ikke fra land. Jeg liker både å fiske, å rense og å spise. Men jeg er ikke noe flink på filetering, dessverre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Fisker du?Åh, jeg fisker ikke i nærheten så mye som jeg skulle ønske. Jeg elsker å fiske, stillheten ved et lite fjellvann, med midnattsola i ryggen, kaffen over bålet og myggen surrende i ørene.
![]() |
![]() |
#36 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fisker du?Fisking er nyttig. Jeg kan fiske, ta fisken av kroken uten problemer, bløgge, sløye og filetere. Egenfisket fisk er definitivt den beste på middagsbordet, men selve jobben er rett og slett drit kjedelig spør du meg, så jeg overlater gladelig den til noen i min nærhet som setter mer pris på sånn... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fisker du?Nå prøver jeg både her, på FP-dateforumet, og på FB. Jeg fatter ikke at jeg ikke kjenner noen som har en litt stor båt. Hva slags byfis har jeg blitt?
![]() |
#39 |
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fisker du?
![]() |
#40 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Fisker du?Jeg elsker å fiske! Har gode barndomsminner fra å ligge en hel dag i båten rett utenfor hos besteforeldrene mine og dra opp fisk etter fisk.
![]() |
|
|