Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem var du på videregående?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-11, 21:33   #21
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem var du på videregående?

Jeg var hun som gjorde minst mulig lekser, og de som ble gjort var i siste liten, og jeg fikk ufortjent gode karakterer. Spesielt i realfagene. Jeg kom alltid for sent til første time, og var særdeles dårlig likt av klasseforstanderen min. Misnøyen var dessuten gjensidig.
Jeg var også hun som hadde noen få venner, en handfull bare, og var lojal mot dem. Mest fordi jeg var så keitete og sjenert sosialt sett. Etter 3 år på videregående var det fremdeles mange i klassen jeg knapt hadde vekslet ord med hvis jeg absolutt ikke måtte. Jeg drakk ikke alkohol, og skulket 90% av klassefestene. Aktiv speider, kom ofte på skolen i fjellsko og anorakk, og hadde 3 år eldre kjæreste som også var speider. Dessuten hadde han Volvo, og var ekstremt u-hip Jeg var ikke opptatt av mote, 0g orket ikke anstrenge meg for å "passe inn". Jeg har adri vært et utpreget flokkdyr.

Gammel 16-07-11, 21:34   #22
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Hvem var jeg? Godt spørsmål men har det et godt svar? Jeg var en forholdsvis kjedelig bessevisser som gjorde en del lekser men dabbet mer og mer av i takt med at antall timer på jobb økte. Hadde noen få venniner og en eldre kjæreste. Flyttet hjemmifra og var faktisk den første i klassen med mobil. Altså ganske grå og kjedelig.

Gammel 16-07-11, 21:36   #23
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Hærlighet, det er helt umulig å beskrive altså.
Jeg var guttegal, og festet mye. Var sammen med folk fra alle slags grupperinger egentlig. Både i sentrum og på bygda. Syns jeg fikk med meg det beste fra begge steder egentlig, men det var triveligst på bygda.

Jeg var nok litt opprørsk, og skiftet klesstil rett som det var.
Farget blant annet håret mitt neonorange. Og rett etter russetida ble jeg meeeget korthåret helt til jeg traff mannen min.

Selv om jeg var opprørsk var jeg snill, men sint.
Og helt middels på skolen, fordi jeg ikke gadd å lese mer.

Gammel 16-07-11, 21:36   #24
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg var smart men uhyre skolelei og en anelse lat, så jeg var skulker'n som såvidt åpnet bøkene før prøver og allikevel fikk 4-ere. Fagene jeg interesserte meg for og gjorde en liten innsats i fikk jeg stort sett toppkarakterer i.

Jeg gikk for å være 'fin' med mitt lange, lyse hår og min slanke og nokså atletiske kropp, likte å feste og hang med de fleste. Endte allikevel oftest opp på 'nerdebordet' i kantina da jeg syns det var der det var mest interessant å henge. Så var jeg heller ute med 'de kule' i helgene. Har aldri vært veldig sosial (men heller ingen einstøing) og slapp få ordentlig innpå meg. Hadde mange bekjente men få nære venner.

Jeg opplever i dag at det er flere som husker meg enn omvendt, men jeg er allikevel ingen jente som har skreket høyt og gjort meg bemerket på den måten.

Klesstilen min var vel litt sporty. Mye dongeri, treningsklær, joggesko og Converse. Men i helgene var jeg jålete med det nyeste av 90-talls-moten. Rysjebluser, pen-shortser og the works.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 21:40   #25
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Hun som var så klumsete og ufrivillig morsom. Som datt ned trappen jevnlig, snublet i egne bein i kantinen/på plassen. Hun som satt og drømte seg bort på bakerste rad og ikke fikk med seg et eneste ord læreren hadde sagt. Hun som skulket annen hver dag, kom for seint, glemte bøker, lekser og penger, hun som prøvde å passe inn men som aldri gjorde det.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 21:42   #26
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var til dels uspiselig - veldig forelska, veldig klinete og veldig skoleflink. Ellers var jeg nok en litt melankolsk type, og ganske iherdig avholds fram til jeg ble 18.

Det var en kjempefin tid for meg, da jeg virkelig blomstra opp etter å ha vært den som ingen så to ganger på tidligere i tenåra.

Sist redigert av Bluen : 16-07-11 kl 21:48.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 21:42   #27
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var det sosiale uskuddet som gjemte seg bak de andre. Jeg var dog faglig sterk.

Gammel 16-07-11, 21:45   #28
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg var sær, men for å være helt ærlig så hadde jeg så lite med de andre på skolen å gjøre at jeg ikke aner hvordan de oppfattet meg egentlig.

Gammel 16-07-11, 21:46   #29
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvem var hun som alltid gråt i fylla da? Det husker jeg så godt, det var alltid en drøss gråtende jenter på festene, og jeg var storøyd (og gjerne edru) tilskuer.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 21:46   #30
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg var hun skravlete, fnisete jenta på bakerste rad som sendte lapper med både gutter og jenter, eller var med og svarte på spørsmål fra læreren. Jeg var greit nok likt, hadde en ålreit vennegjeng, og det hendte mer enn en gang at vi satt i kantina og skravlet i stedet for å gå til time. Jeg gjorde sjelden lekser, men fikk det til greit faglig likevel.

Slik var jeg også.
Jeg hadde også den uvanlige kombinasjonen idrett og data, og selv om vi var flere som hadde den kombinasjonen var jeg eneste jente. Jeg var 1 av 2 jenter som tok et it-driftsfag siste året, og eneste jente som hadde ballspill valgfag.

Og der er jeg fortsatt. Jobber med sånn derre data og liker å drive med ballspill.

Gammel 16-07-11, 21:54   #31
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja. Ungdomstiden startet som svartkledd, hang med de som spilte i band, jammet, røyket (men ikke slik at jeg ble høyere enn min moral), drakk, hadde sterke meninger og uttrykte de, var ganske flink på skolen. Slutten av ungdomstiden var jeg i "den populære gjengen", litt mindre svartkledd, litt mer moderat, fortsatt med sterke meninger.

Idag er jeg sjelden svartkledd, har venner i mange "kategorier", har fortsatt sterke meninger men uten trang til å ytre de i enhver situasjon.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 22:01   #32
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg var hun skravlete, fnisete jenta på bakerste rad som sendte lapper med både gutter og jenter, eller var med og svarte på spørsmål fra læreren. Jeg var greit nok likt, hadde en ålreit vennegjeng, og det hendte mer enn en gang at vi satt i kantina og skravlet i stedet for å gå til time. Jeg gjorde sjelden lekser, men fikk det til greit faglig likevel.

Her var jeg og.

Om jeg er så ulik i dag? Vanskelig å si. Jeg er mer seriøs enn det jeg var da, men fnisete og skravlete er jeg nok fortsatt. Innimellom ihvertfall.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 22:25   #33
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Den flinkeste i klassen, faglig, men samtidig en skulker og en som var LAT. Jeg deltok så lite jeg kunne i timer, og gjorde et minimum av lekser.
Mye meninger om det meste, litt på og av aktiv i politikken.
Var redaktør i russeavisa, men hadde få venner som gikk på skolen samtidig som meg -jeg hadde stort sett bare eldre venner.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 22:26   #34
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:10.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 22:29   #35
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Vi var en kjempegjeng som festet oss igjennom vidergående, mange venner og ymse kjærester.
Var ofte å se henslengt på en eller annen gressplen i en park og trodde leksene gjorde seg selv. Var på skolen stortsett hver dag, men kom nok ikke alltid tidsnok. Heldigvis fulgte jeg med når jeg først var på skolen, så karakterene ble ikke så fryktelig gale.

Gammel 16-07-11, 22:41   #36
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Ingen.

Ikke en noen ville være sammen med, ei heller faglig sterk.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 22:45   #37
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg gjorde mitt beste for å være mørkkledd, dyster og intellektuell. Det var et hardt slag å oppdage at jeg egentlig er en veritabel Pollyanna. Jeg var veldig sær, veldig skoleflink og veldig stor i kjeften.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 22:46   #38
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg var helt vanlig.

Ganske flink på skolen, men gjorde bare det jeg absolutt måtte. Ikke spesiellt engasjert i noe annet enn å sitte på cafe og skravle. Litt små-sossete stil, passe mange venner, og endel festing. Vi var ikke de kuleste, men ikke de teiteste heller, og vi skilte oss nok ikke ut på noe vis. Videregående var en fin tid.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-11, 22:56   #39
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg var den typen som var veldig stille og sjenert i begynnelsen av skoleåret, men som etterhvert pratet med alt og alle når jeg bare ble litt kjent (og husvarm).
Den som aldri gav seg i en diskusjon og var sånn midt på treet flink.
De fagene jeg likte lærte jeg godt med minimal jobbing, det andre vel ..det satt ikke like godt.
Jeg var den som kom med kommentarer som både passet og ikke passet.

Jeg er sånn nå også.

Gammel 16-07-11, 23:18   #40
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvem var jeg? Hm. Jeg var vel hun som var sånn passe alt. Passe streit men samtidig frikete nok til å lappe buksene mine selv og brukte pappas gamle strikkagenser under sommerjakken som vintertøy. Passe omgjengelig sånn at de fleste i klassen/fagene sa 'Hei' men ikke nok til at jeg ble tillitsvalgt. Ikke den som var superpopulær blant guttene selv om han med fast kjæreste mente at de vel stod i kø. Jeg var hun som hadde helgejobb og tjente penger til å kjøpe et vrak av en bil og betale bensinen sjøl. Og jeg var hun som hadde lit uvant musikksmak, uvante fagvalg og ikke var så opptatt av å være poppis blant de såkalte kule jentene. For de 'kule' jentene var så jævla blonde.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:25.