|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var hun som gjorde minst mulig lekser, og de som ble gjort var i siste liten, og jeg fikk ufortjent gode karakterer. Spesielt i realfagene. Jeg kom alltid for sent til første time, og var særdeles dårlig likt av klasseforstanderen min. Misnøyen var dessuten gjensidig.
![]() |
![]() |
#22 |
superbruker
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Hvem var jeg? Godt spørsmål men har det et godt svar? Jeg var en forholdsvis kjedelig bessevisser som gjorde en del lekser men dabbet mer og mer av i takt med at antall timer på jobb økte. Hadde noen få venniner og en eldre kjæreste. Flyttet hjemmifra og var faktisk den første i klassen med mobil. Altså ganske grå og kjedelig.
![]() |
#23 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Hærlighet, det er helt umulig å beskrive altså.
![]() |
#24 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var smart men uhyre skolelei og en anelse lat, så jeg var skulker'n som såvidt åpnet bøkene før prøver og allikevel fikk 4-ere. Fagene jeg interesserte meg for og gjorde en liten innsats i fikk jeg stort sett toppkarakterer i.
![]() |
#25 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?
![]() |
#26 |
intro
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var til dels uspiselig - veldig forelska, veldig klinete og veldig skoleflink.
Sist redigert av Bluen : 16-07-11 kl 21:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Protonterapeut
|
Slik var jeg også.
![]() |
#31 |
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Tja. Ungdomstiden startet som svartkledd, hang med de som spilte i band, jammet, røyket (men ikke slik at jeg ble høyere enn min moral), drakk, hadde sterke meninger og uttrykte de, var ganske flink på skolen. Slutten av ungdomstiden var jeg i "den populære gjengen", litt mindre svartkledd, litt mer moderat, fortsatt med sterke meninger.
![]() |
#32 |
--
|
Her var jeg og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Den flinkeste i klassen, faglig, men samtidig en skulker og en som var LAT. Jeg deltok så lite jeg kunne i timer, og gjorde et minimum av lekser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Hvem var du på videregående?..... Sist redigert av kharadra : 18-03-12 kl 22:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Vi var en kjempegjeng som festet oss igjennom vidergående, mange venner og ymse kjærester.
![]() |
#36 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Ingen.
![]() |
![]() |
#37 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg gjorde mitt beste for å være mørkkledd, dyster og intellektuell. Det var et hardt slag å oppdage at jeg egentlig er en veritabel Pollyanna. Jeg var veldig sær, veldig skoleflink og veldig stor i kjeften.
![]() |
#38 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg tror jeg var helt vanlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Jeg var den typen som var veldig stille og sjenert i begynnelsen av skoleåret, men som etterhvert pratet med alt og alle når jeg bare ble litt kjent (og husvarm).
![]() |
#40 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Hvem var du på videregående?Hvem var jeg? Hm. Jeg var vel hun som var sånn passe alt. Passe streit men samtidig frikete nok til å lappe buksene mine selv og brukte pappas gamle strikkagenser under sommerjakken som vintertøy. Passe omgjengelig sånn at de fleste i klassen/fagene sa 'Hei' men ikke nok til at jeg ble tillitsvalgt. Ikke den som var superpopulær blant guttene selv om han med fast kjæreste mente at de vel stod i kø. Jeg var hun som hadde helgejobb og tjente penger til å kjøpe et vrak av en bil og betale bensinen sjøl. Og jeg var hun som hadde lit uvant musikksmak, uvante fagvalg og ikke var så opptatt av å være poppis blant de såkalte kule jentene. For de 'kule' jentene var så jævla blonde. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|