Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-07, 19:34   #61
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er det bare jeg som er uhelbredelig nysgjerrig? (NRK P3)

Men hvis de ikke har gjort det så synes jeg synd på dem.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:40   #62
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av *HH*, her.

Hvis det er sant, er det fortsatt synd på dem? Å forsøke og voldta noen er veldig alvorlig i mine øyne. Om det var for ett eller fjorten år siden spiller ikke så stor rolle for min del.

Det spiller absolutt en rolle at det har gått 14 år. Saken er foreldet! Hun har ingenting å vinne på dette annet enn å skape blest rundt egen person, for de to kan uansett ikke straffes for den handlingen etter så lang tid, men derimot kan hun straffes for å gjøre det hun gjorde i dag.

Gammel 12-03-07, 19:42   #63
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Hvor: Oslo
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Herlighet, nå har kikkeren i meg våknet også. Sitter her og surfer i hytt og pine for å prøve å finne ut hvem det var... men neida... dette var ikke lett!

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:43   #64
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Det spiller absolutt en rolle at det har gått 14 år. Saken er foreldet! Hun har ingenting å vinne på dette annet enn å skape blest rundt egen person, for de to kan uansett ikke straffes for den handlingen etter så lang tid, men derimot kan hun straffes for å gjøre det hun gjorde i dag.

Synes ikke det spiller noen rolle nei at det har gått 14 år. Det er ganske alvorlig om man har voldtatt noen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:45   #65
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

JEg er kjempenysgjerrig på hvem det er ja.. Kunne godt tenkt meg en liten prikk på det ....

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:45   #66
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, nå ligger det en snutt ute på youtube med hvem dette er, så dette sprer seg som ild i tørt gress visstnok. Tragisk.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:46   #67
KristinS
Aktiv

Medlem siden: Mar 2007
KristinS er litt kul
Standard

Det jeg ikke skjønner er hvorfor hun ikke anmeldte dem for 14 år siden istedetfor å gå ut i media med det nå?

Det eneste hun på en måte oppnår nå er mest sannsynlig å bli anmeldt for injurier.

KristinS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:51   #68
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er også nysgjerrig!

Gammel 12-03-07, 19:52   #69
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På en måte er jeg veldig glad for at såpass mange ikke skjønner hvorfor hun ventet 14 år.

Gammel 12-03-07, 19:53   #70
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ja, men jeg sa for MIN del!

*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:55   #71
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

På en måte er jeg veldig glad for at såpass mange ikke skjønner hvorfor hun ventet 14 år.

Jeg skjønner godt at det finnes grunner til å vente så lenge, jeg er faktisk blitt voldtatt selv (nå ble hun ikke det da), men jeg reagerer på måten det er blitt gjort på her, og DET gjør at jeg setter alvorlige spørsmålstegn ved hele dama.

Nå kommer nok ikke navnene til å være hemmelige så lenge, da det allerede ligger ute på Youtube og de aktuelle mennene nok kommer til å forsvare seg i media vil jeg tro, iallfall om de er uskyldige. Det blir vel en oppvask uten like.

Gammel 12-03-07, 19:56   #72
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nysgjerrig, men ikke så nysgjerrig at jeg gidder lete etter informasjon

Jeg synes Marianne Aulie stort sett framstår som et naut, men når det gjelder dagens stunt har jeg ingen stor formening. Dersom hun snakker sant kan jeg godt skjønne at noe slikt frister, straffen er noe mer slagkraftig sammenlignet med en rettsak hvor hun antagelig står ganske svakt. Rettssikkerhetsmessig er det uansett problematisk.

Gammel 12-03-07, 19:57   #73
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Nå har jeg fått to navn på prikk, og to navn på mail.
Så nå er jeg virkelig nysgjerrig ... hvilke to er det egentlig?

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:58   #74
Solregn
Aktiv

Solregn sin avatar

Hvor: Oslo
Solregn er litt kulSolregn er litt kulSolregn er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Så nå er jeg virkelig nysgjerrig ... hvilke to er det egentlig?

Oisann! Er det fire navn ute og går??? Og jeg vet ingenting??? Kan noen åpplyse meg eller?

Solregn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 19:59   #75
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

nå er jeg virkelig nysgjerrig ... hvilke to er det egentlig?

Jøss. Har du fire potensielle?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:00   #76
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Jøss. Har du fire potensielle?

Ja jeg er heldig ...

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:00   #77
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner forresten litt ubehag ved at folk stiller spørsmål ved hvorfor hun ikke anmeldte dette for 14 år siden. (Vi vet vel uansett ikke hvem hun har delt dette med?) Jeg har ikke blitt voldtatt, men kjenner flere som har blitt det. Ingen av dem har anmeldt forholdet. Dette er store følelsesmessig kompliserte greier. Dessuten er vel ikke sjansen for fellende dom særlig stor, dersom det ikke finnes vitner eller fysiske bevis. Det gjør det jo svært ofte ikke.

Gammel 12-03-07, 20:02   #78
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Merk: nå ble hun ikke voldtatt, men FORSØKT voldtatt. Ikke at det er noen unnskyldning når det gjelder disse to mennene, men det er greit å forholde seg til de fakta vi har.

Gammel 12-03-07, 20:02   #79
løvemor
Tilbake

løvemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
løvemor er litt kul
Standard

prikketiprikketiprikk, takktakk!

løvemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-07, 20:04   #80
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg er dessverre litt nysgjerrig jeg også.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.