|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
superbruker
|
Sv: Kan man drikke ubegrenset med Farris?Eller du kan kjøpe en sånn maskin som gir kullsyre i vannet(klarer bare ikke å huske hva det heter), ha masse isbiter, citron/lime i det. Det er snadder.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Kan man drikke ubegrenset med Farris?
Brusmaskin?
|
|
|
#23 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan man drikke ubegrenset med Farris?Hva med Nora Tørst for variasjonens skyld? Jeg er ikke så glad i kullsyre, så dette er en av mine kosedrikker. Det er sukker i den, da.
|
|
|
#24 |
|
trøtt
|
Jeg er ikke så glad i Olden, men jeg leste på flaskene i butikken en dag og fant ut at eple-varianten er tilsatt fruktose og/eller mye annet, mens sitron-varianten er "ren".
04 07 Du kan klare hva som helst For du er suveren Sist redigert av Sokk : 10-07-11 kl 19:00. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Salt er natriumklorid, så da betyr kanskje klorid 553,6 at det er 553 mg salt per liter. Litt mer enn i farris da i så fall.
|
|
|
#26 |
|
maler
|
Sv: Kan man drikke ubegrenset med Farris?Mange av de smakstilsatte vanntypene er tilsatt sukker eller sukkererstatninger og er ganske sure. Og det er lite salt i farris, ikke noe som betyr noe.
|
|
|
#27 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan man drikke ubegrenset med Farris?Men er det ikke en del mineraler og greier også i Farris, da, som det kan bli for mye av om man bøtter i seg litervis?
|
|
|
#29 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Kan man drikke ubegrenset med Farris?Tannlegen min mener at det ikke er bra å drikke noe flaskevann, da det er surt for tennene grunnet konserveringsstoffer. (Sier bare det han har fortalt meg, vet intet mer om det.)
|
![]() |
|
|