Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hva er dette for et nasty dyr?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-11, 15:32   #21
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er dette for et nasty dyr?

Prøver.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bilde.jpg (205,7 KB, 127 visninger)
Filtype: jpeg default.jpeg (11,5 KB, 4 visninger)
Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:32   #22
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh! Så kul! Men jeg vet ikke hva det er.

Gammel 04-07-11, 15:33   #23
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Nå ser jeg den! Men hva er det?

Gammel 04-07-11, 15:33   #24
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Nå da? Siste bildet der ble veldig lite og utydelig da. Hvorfor får jeg ikke lagt det inn rett i innlegget da tro? Jeg har jo lastet det ned på pc'en.

Anywho, ekkel sant!?! Og kanskje litt søt. Han er jo rååsa tross alt.

Gammel 04-07-11, 15:34   #25
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes han var supersøt! Nydelig og vakker!

Gammel 04-07-11, 15:35   #26
Pippa
Aktiv

Pippa sin avatar

Medlem siden: May 2011
Pippa er litt kulPippa er litt kul
Standard

Æsj - han var jaggu ekkel, ja! Ser ut som en bille forkledd som en orkidé.

Storesøster 2007 * Lillesøster 2009
Pippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:37   #27
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Det ekleste med hele fyren er jo at han er så stor! Og skremte vettet av meg.

Gammel 04-07-11, 15:37   #28
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Wæ, den var skikkelig psykedelisk. Sikkert en bille høy på lsd.

Gammel 04-07-11, 15:38   #29
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Knall rosa, jo! Jeg synes ikke den så så ekkel ut, men hva det er, aner jeg ikke.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:39   #30
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Den ser jo veldig ut som en nattsvermer i kroppsfasongen og hodet, men den har jo ikke skikkelige vinger..?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:42   #31
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Men den er jo så stor? :gjentar: Med pels! Og joda, den har vinger, de er bare litt slappe.

Gammel 04-07-11, 15:48   #32
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville tippet nattsvermer av noe slag...

Synes den var fin.

Gammel 04-07-11, 15:49   #33
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Jeg tipper også nattsvermer eller sommerfugl, som ikke er helt ferdig utviklet.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:50   #34
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

http://www.leps.it/indexjs.htm?Speci...DeilePorce.htm

Og her er storebroren

http://www.leps.it/indexjs.htm?Speci...DeileElpen.htm

Gammel 04-07-11, 15:51   #35
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg skulle til å foreslå at det bare er å google "Brian", men nå har du jo funnet ut av det.

Jeg vet ikke hva det kan være, men fikk veldig lyst på hummer.

Svar med sitat
Gammel 04-07-11, 15:59   #36
Sure Eplet
tradisjonell figur

Sure Eplet sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klar for disco den der larvene er også store og skumle forresten.

Gammel 04-07-11, 16:02   #37
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Snuppa, det må minst være storebroren.

Opprinnelig lagt inn av Frantzen, her.

Jeg skulle til å foreslå at det bare er å google "Brian", men nå har du jo funnet ut av det.

Opprinnelig lagt inn av Frantzen, her.

Jeg vet ikke hva det kan være, men fikk veldig lyst på hummer.

Gammel 04-07-11, 16:03   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ekkel?? Det må være det kuleste insektet jeg noensinne har sett!! Ekkel? EKKEL?

Gammel 04-07-11, 16:04   #39
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Standard

Ekkel.

Gammel 04-07-11, 16:24   #40
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Ekkel?? Det må være det kuleste insektet jeg noensinne har sett!! Ekkel? EKKEL?

Syns han var nydelig, jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:37.