|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Seks. To herfra, faktisk. Og tre som jeg kjenner via adopsjonsprosessen. Sistemann kommer jeg til å treffe om ikke så lenge, da hun skal flytte dit vi bor.
|
|
|
#42 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Ja, bla. en haug med amerikanere.
|
|
|
#43 |
|
Javel
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Jeg har et par herfra/fra et "barselforum", samt et par fra det "store utland" som jeg har truffet på nett i forbindelse med minstemann.
|
|
|
|
#44 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Jada. Jeg spiller en del og blir kjent med mange veldig trivelige mennesker på den måten. Noen av de har funnet veien inn på facebooken min.
|
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Nei, har bare personer jeg har møtt/kjenner
|
|
|
#47 |
|
flisespikker
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Ett familiemedlem jeg aldri har møtt har jeg forresten også - lillesøsteren til min avdøde (inngiftede) tante, som bor i England og virker veldig hyggelig.
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Noen par men ikke så mange. Kun noen fra et privat forum på en mammaside
|
|
|
|
#51 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?En drøy handfull mennesker jeg har fulgt i 10-12 år på nett via et nettsted som heter Live Journal, også Bobbelur da
|
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Jeg har noen ja, de er herfra. |
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Ja, mange. Jeg spiller dumme facebookspill. I tillegg har jeg en del venner herfra jeg ikke har møtt, og en del fra et lukket forum jeg er medlem av. |
|
|
|
#59 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Ja, et par stykker herfra.
|
|
|
#60 |
|
Det norske
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har dere "venner" på facebook som dere aldri har møtt?Har en 2-3 stykker, ja.
|
![]() |
|
|