|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Textrovert
|
![]() Hvor spiser man nær Rockefeller?Mannen og jeg skal på konsert på Rockefeller i dag, og tenkte å spise noe først. Men hvor går man? Helst et sted som ikke er milevis fra Rockefeller. Mannen vil ikke ha shushi, så Nam Kang utgår. Og Sara er jeg lei av. Og People's er ikke noe særlig.
![]() |
#6 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?Santinos ved politihuset. Italiensk og kul gammel bymur inni lokalet.
![]() |
#7 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?Fyret på Youngstorget (hvis det fortsatt er der).
![]() |
#8 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?Takk for mange gode tips. Trenger man å bestille bord på noen av disse stedene? Hell's kitchen, f.eks?
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?Du bør bestille bord. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har virret rundt i det området før konsert og ikke funnet noe fornuftig sted å spise.
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
|
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?
Jeg syntes de er skikkelig dårlige, for å være helt ærlig. Kult sted ja, men ikke god mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?Hell's Kitchen hvis dere vil ha (god!) pizza. Eller Fyret, men der er det vanskelig å få bord. Hvis dere ikke skal ha en lang, romantisk middag, men derimot ta en rask burger kan dere gå på Illegal Burger ved siden av Hell's Kitchen. Jeg havnet tilfeldigvis innom sist fredag fordi matserveringen var slutt på HK, og spiste den beste burgeren jeg har smakt her til lands. Samtidig som stedet var utrolig bra. Vi satt og kløp oss i armen og trodde vi var i en helt annen by, New York eller Berlin eller noe.
![]() |
#15 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?Jeg støtter opp om Arakataka. Supernærme og god mat. Kos dere!
![]() |
#17 |
tradisjonell figur
|
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?Wow, for en nyttig tråd! Jeg skal på Rockefeller i kveld
![]() |
#18 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?Jeg spiste stående i kø foran Rockefeller.
![]() |
#19 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?åååh- unnelig på at dere fikk sett Vega |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hvor spiser man nær Rockefeller?Konserten VAR fantastisk. Dette er min fjerde konsert med henne, og det er like fantastisk hver gang. Men dørvaktene var morsomme da.
![]() |
|
|