|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Det var først 3 kulen som traff hodet, og det kan veldig gjerne ha vært et streifskudd all den tid han skrev at rekylen hadde ført hånda til Oleg så langt opp. De første 2 kulene traff brystet, og når rotta betrakter ham så "tenker" hun bare hull det lukter krutt og svidd tøy av, eller noe sånt, ikke blod. Og så var det noe med at den ene kulen hadde truffet der hvor hjertet er, men rotta kjente jo vitterlig hjerteslag.
![]() |
#43 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Interference - du må begynne å jobbe i politiet |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*
Nettopp, og ble litt |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Jeg har akkurat hørt ferdig boka nå, men klarer jo ikke å få åpnet spoilertaggene på mobilen. :-( |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Jeg synes ikke denne boken var en av de bedre Harry bøkene for å si det sånn.
Copy paste inn på et tekstfelt.
![]() |
#49 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Jeg er så skuffa!!! Det skulle jo ikke være Oleg!!! Men ihvertfall, jeg hadde glemt hele vesten jeg altså, og var overbevist om at dett var dett. Nå ble jeg mer usikker... Sånn ellers irriterer jeg meg grønn over vaktmesteren. "Ola Kvernberg"?! Wtf? Greit, Nesbø bruker rimelig ofte etternavn som er typiske for Møre og Romsdal, men han har ihvertfall holdt seg for god til å bruke faktiske, kjente, personer..
![]() |
#50 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Nå har jeg lest boka ferdig, og jeg er enig med Inter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Så morsomt å se at vi tenker ulikt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Unik
|
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Denne boka var langt frå den beste. Det var nesten eit ork å lese den ferdig. Men eg måtte jo.
![]() |
#55 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Jeg likte boka.
![]() |
#56 |
Steiketakkehatar
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*
Stemmer.
![]() |
#58 |
søt
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Jeg har også hørt den ferdig og er litt skuffet over at det var lite krim og mye dop. Det var dog ganske spennende når Harry var nede i den kjelleren.
![]() |
#59 |
Etylbarbital
![]() Sv: Nesbø: "Gjenferd" *SPOILER*Damn, you're good, Inter! Jeg har argumentert frem og tilbake med min mor pr sms i dag, overbevist om ditt scenario, men du har alle detaljene som virkelig bekrefter det, så nå blir det ny sms til mor.
![]() |
|
|