|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Mauser; |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Rotter er OK kjæledyr og er søte å se på, men man kommer ikke bort fra deres iboende motbydelighet all den tid de assossieres med smitte og sykdommer. Jeg foretrekker katter
![]() |
![]() |
#83 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Jeg er ikke spesielt glad i noen smågnagere, men jeg synes ikke tamrotter er noe verre enn noe annet.
![]() |
#84 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Ville rotter er ufyselig, tamme rotter er ekle. Og undulater er skikkelig, skikkelig ekkelt.
![]() |
#85 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Jeg liker IKKE rotter, kjenner jeg får helt frysebyer her, usj, ekle...
Ja, den halen er nok det verste.... Urk! Rotter kommer det vertfall ikke inn her nei! |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Jeg klarer ikke se noe motbydelig i dem. Jeg mener, se på de fine, klare øynene, den nuddelige rosa nesen og de lange værhårene, den myke halen - og eksemplaret ditt ser da ut som om h*n smiler! Så fornøyd!
![]() |
![]() |
#87 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
![]() |
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Jeg har hatt 5 hetterotter og fler kommer det nok til å bli. Syns det er fine og smarte skapninger.
![]() |
#88 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Rotter er motbydelige ja. Det er noe med den ekle lange halen som bare er totalt frastøtende. Jeg husker også rottene fra min tid i Karibien.... det svømmet over av dem overalt hvor det var søppel og mat. Æsj. Det hjelper ikke hva slags rotter det er heller. Rotte er rotte.
![]() |
#89 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Jeg syns ikke kjæledyrrotter er motbydelige, men jeg syns det finnes mange andre smågnagere som er mye søtere, og halen er ganske ekkel. Kloakkrøtter =
![]() |
#90 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Nå må jeg ikke lese mer i denne tråden. Aldri har jeg vært så til de grader fristet til å anskaffe meg min egen lille rat pack. Kan man kjøpe bare én, forresten? Eller må de ha selskap av en annen rotte? |
![]() |
![]() |
![]() |
#91 |
Borte
|
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Jeg liker ikke rotter og er ikke begeistret for smågnagere ellers heller. Burdyr er motbydelig.
![]() |
#92 |
|
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?
![]() |
#93 |
Logistikkdronning
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er anbefalt å ha to sammen, ja - i alle fall hvis de er små når du får dem. Jeg tror det kommer litt an på hvor mye oppmerksomhet de får. Har du mulighet til bare å ha én rotte, men gir den masse oppmerksomhet så tror jeg ikke den lider noen nød av å være alene. Vi overtok en omplasseringsrotte og ble anbefalt å gi henne en burvenninne, men det fant hun seg ikke i. Hun skulle råde alene og ha all opmerksomheten selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Slim på hovednerven
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Ok. Herregud, jeg må motstå dette. Det holder med svina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Logistikkdronning
Rotter anbefales på det varmeste. Jeg hadde aldri trodd at 400 gr. kjæledyr kunne ha så stor personlighet og bidra med så mye kos og hygge! |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Slim på hovednerven
![]() Sv: Synes du rotter er motbydelige?Du, malou, nå roer vi heeelt ned her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Passiv
|
Da må du sjekke ut degus. De har kollektiv barnepassløsning, så alle hunnene føder på likt også slenger de alle ungene i en haug og alle passer alles barn. |
![]() |
![]() |
#99 |
Logistikkdronning
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva er egentlig greia med å spise opp ungene sine? "Uff, jeg tror noen vil ta ungene mine, da er det bedre at jeg tar dem selv"?
![]() |
|
|