|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Ja, jeg tenkte også det, Ritazza er definitivt verdt å sette av 5 minutter i kø for i et ellers stramt regime. På de andre kaféene, derimot ...
![]() |
#42 |
kamerat
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!På internasjonal har de ikke drikkelig kaffe, nei.
![]() |
#45 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!
Omtrent det samme skulle jeg til å skrive, bare med Java i stedet for Candy.
![]() |
#46 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Kaffen blir garantert ikke billigere med Starbucks, nei.
![]() |
![]() |
#47 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Nam! Håper de fortsatt serverer den sinnsykt gode sjokoladekaka der også
![]() |
#48 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg synes kun at starbucks er stas siden de har herlige kaloribomber av kaffevarianten. - Dromedar her i byen (og i Bergen) kan gjøre vel så bra kaffe de også, men klart jeg kommer til å handle kaffe der de få gangene jeg er på gardermoen.
![]() |
#49 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Ei venninne av datteren min skryter så voldsomt av Starbuckskaffen,og jeg som helst drikker svart kaffe eller latte med karamell,trodde på henne,så jeg blir überskuffet hvis den ikke er god,altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Peppy!
|
Som jeg svarte Tinetoff så synes jeg ikke den er god hvis melken er steamet feil. Og det skjer. Men jeg bruker altså kaffen til å farge melken, og er mest opptatt av Mocca Frappe og sånne ting, og må innrømme at jeg aldri har reagert på at kaffen er vond. Det er også veldig, veldig sjelden kaffebarene jeg stikker innom i Oslo lager Frappe o.l., og de jeg har fått har ikke alltid vært så gode. Men Starbucks sine synes jeg er kjempegode. Kakene også. Og så er jeg stor fan av at jeg kan få kaffeproduktene uten sukker, selv om det er frappuccinos.
Same, same! |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Kan ikke huske at det var noe spesiellt med Starbucks kaffe. Men de har fine thermo kopper og annet tilbehør. Kanskje de tar med seg Latin Amerikanske Økologiske bønner?
![]() |
#54 |
© All rights reserved
|
Djiiizzz, så teit sagt! Så jeg liker ikke kaffe, eller i beste fall: Jeg har ikke greie på kaffe? Jeg synes bare Amerika er kult og derfor liker jeg Starbucks? Sist redigert av 007 : 17-06-11 kl 16:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg liker også Amerika. Og mener fortsatt at om man syns det er en høydare at enda en streamlined kjede etablerer seg, så er det ikke fordi kaffen deres er av så innmari høy kvalitet. I tillegg kan du trekke til deg de lange provinstærne dine, siden jeg ikke har sagt et kvekk om hvordan jeg liker min kaffe eller hva jeg syns om amerikakjærlighet og dens utslag.
![]() |
#57 |
Peppy!
|
Jeg tror ikke det er en naturlig slutning altså, at man ikke kan være glad fordi man synes kaffen er god. Det er en rimelig subjektiv greie, om man liker kaffen eller ei. Det blir egentlig som å juble for at Zara endelig kom til Norge. Ikke fordi vi endelig fikk tilgang på fashion, men for mange handlet det om kule nok klær til en rimelig penge, som tidligere kun har vært forbeholdt utenlandsreiser. Og som er way bedre enn Cubus og KappAhl. (Og Starbucks er way bedre (synes jeg!) enn kaffen hos Deli de Luca, 7-11, Wayne's, Baker Hansen, Kaffepikene osv, med mange gode tilleggsprodukter.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Ja. Det Pepper sa. Bortsett fra at jeg ikke liker klærene fra Zara. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Starbucks kommer endelig til Norge!Jeg sier ikke at det ikke går an å like Starbuckskaffe, men det er ikke det samme som at det er kvalitetskaffe. Akkurat som årets sommerhit ikke er kvalitetsmusikk, men man kan like den fordet. Jeg mener at kvalitet ikke er opp til hver enkelt å bedømme. Og jeg tror ikke en bulgarsk kaffekjede hadde hatt like stor gjennomslagskraft, samme søren hvor mange artige tilleggsprodukter de har.
![]() |
|
|