Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

LegoCLUB

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-11, 12:45   #1
HEK
Nybegynner

Medlem siden: Jun 2011
HEK har et hav av muligheter foran seg
Ulykkelig

LegoCLUB

Hei

Er det noen her som har fått til å bruke legoclub på nettet? Når jeg velger norsk side så blir jeg sendt videre til et sted der man kan registrere nytt medlem (noe jeg har forsøkt to ganger og som ikke ser ut til å virke) og endre info om medlem. Ikke et eneste sted man kan taste inn klubbkoder.

Jeg synes det er merkelig at LEGO reklamerer med noe som ikke virker.

HEK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 13:45   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: LegoCLUB

Knotten har hatt egen LegoID i flere år. Fungerer finfint det.
Noe koder kjenner jeg dog ikke til ...

Gammel 16-06-11, 14:05   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenker du på koden fra forrige blad? Vi fikk opp en boks på forsiden som vi tastet den inn i.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-11, 17:20   #4
HEK
Nybegynner

Standard

Ja, det er de kodene fra bladet jeg tenker på. På den engelske siden er det en boks der man kan taste inn kode, men ikke på den norske (som jeg får opp ihvertfall)

Gammel 16-06-11, 18:37   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bytt nettleser?

Jeg fikk opp mindre på siden med Google Chrome enn med IE.

Gammel 16-06-11, 21:16   #6
HEK
Nybegynner

Standard

Har testet både Safari og IE9. Men kanskje det er så enkelt som at man må være pålogget for at det skal funke?
Jeg antar legoID stod på plastikken som var rundt siste medlemsblad, men den er jo kastet. Får vel vente på neste nummer for å få id'en da.... Skal ikke være lett nei...

Når jeg går inn på www.legoclub.com blir jeg sendt videre til
http://www.lego.com/en-US/ms/default...lub&notfound=1
og der velger jeg "Change region" og norsk. Og der inne er det hverken noe pålogging eller noe legoclub.

Gammel 16-06-11, 21:18   #7
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har prøvd flere ganger å melde Herremannen inn i LegoClub uten å få det til, så noe er det som ikke er helt riktig på den sida.

Gammel 16-06-11, 21:20   #8
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av HEK, her.

Har testet både Safari og IE9. Men kanskje det er så enkelt som at man må være pålogget for at det skal funke?
Jeg antar legoID stod på plastikken som var rundt siste medlemsblad, men den er jo kastet. Får vel vente på neste nummer for å få id'en da.... Skal ikke være lett nei...

Når jeg går inn på www.legoclub.com blir jeg sendt videre til
http://www.lego.com/en-US/ms/default...lub&notfound=1
og der velger jeg "Change region" og norsk. Og der inne er det hverken noe pålogging eller noe legoclub.

Når jeg velger "norsk" på den siden du linker til kommer jeg til en side der det er link videre til legoclub på høyre side under "anbefalinger". Klikker jeg på den kommer en fane opp der jeg kan klikke meg videre til legoclub-siden.

Gammel 16-06-11, 22:28   #9
HEK
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har prøvd flere ganger å melde Herremannen inn i LegoClub uten å få det til, så noe er det som ikke er helt riktig på den sida.

Så absolutt. Jeg registrerte pr papir og post, og da gikk det greit til slutt

Gammel 16-06-11, 22:30   #10
HEK
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Når jeg velger "norsk" på den siden du linker til kommer jeg til en side der det er link videre til legoclub på høyre side under "anbefalinger". Klikker jeg på den kommer en fane opp der jeg kan klikke meg videre til legoclub-siden.

Når jeg klikker der får jeg først en advarsel:
Du forlater nå www.LEGO.com og går til et nettsted som ikke er laget av LEGO gruppen, og som kan inneholde informasjon beregnet på voksne.

Går jeg videre kommer jeg til en side der jeg kan velge mellom å registrere et nytt barn og oppdatere info om eksisternde medlem. Ikke noe annet. siden jeg nå er på er http://www.lego.nettsvar.no/

Gammel 16-06-11, 22:35   #11
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva skjer om du fyller ut oppdateringsskjemaet da? Kommer du videre derifra? Jeg har ikke medlemskap så jeg kan ikke fylle ut skjemaet.

Gammel 16-06-11, 22:51   #12
HEK
Nybegynner

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Hva skjer om du fyller ut oppdateringsskjemaet da? Kommer du videre derifra? Jeg har ikke medlemskap så jeg kan ikke fylle ut skjemaet.

Nei, det funker heller ikke. Det ender med "takk for at du endret" eller noe sånt, og så var det tilbake til start

Gammel 16-06-11, 23:10   #13
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Standard

Nei, jeg finner det heller ikke. Beklager. Kanskje noen andre her som er medlemmer i legoclub kan hjelpe deg. Om ikke er vel en telefon eller e-post til support er på sin plass?

• Telefon: 00800 35177
  • Skriv:
    LEGO Norge A/S

Postboks 579
    1302 Sandvika
    Norge
E-post finner jeg bare på engelsk: http://service.lego.com/en-US/Contactus/Email.aspx

Svar

Emneord
lego

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.